Pinčesobchod
Mistrovství ČR družstev ve stolním tenisu
Kategorie: Česko / 02 Dubna 2012

V Ostravě proběhlo mistrovství České republiky družstev ve stolním tenisu staršího žactva a dorostu.

Věkovou kategorii staršího žactva ovládli chlapci SK DDM Kotlářka (Jakub Němeček, Stanislav Kučera, Martin Vítovec, Michal Bútora) a dívky Sokola Hradec Králové 2 (Barbora Kapounová, Lucie Drábková).

Mistrovský titul v dorostenecké kategorii vybojoval domácí Mittal Ostrava (Ondřej Bajger, Tibor Pavlík, Patrik Klos, Jiří Martinko), mezi dorostenkami dosáhly na prvenství extraligové hráčky SK Frýdlant nad Ostravicí (Karin Adámková, Kateřina Tomanovská).

Mistrovství České republiky družstev 2012

Pořadí na medailových postech:

Starší žáci

1. SK DDM Kotlářka, 2. Mittal Ostrava, 3. Slavoj Ústí nad Labem.

Starší žákyně

1. Sokol Hradec Králové 2, 2. SKST Hodonín A, 3. SKST Vlašim.

Dorostenci

1. Mittal Ostrava, 2. Baník Havířov, 3. SK DDM Kotlářka A.

Dorostenky

1. SK Frýdlant n.O., 2. Baník Havířov, 3. SK Dobré.

Kompletní výsledky M-ČR družstev staršího žactva a dorostu najdete na: http://www.ping-pong.cz/asociace/mistrovstvi-cr
 



Komentáře: 20

Martin napsal:
03 Dubna 2012
IP: 89.29.13.*
A to chcete vzít Ostravě středisko?Pane Endal,spíš by jste měl rezignovat jako předseda KVS a ne se snažit hrabat do vlastní kapsy v Havířově ze státních peněz.To se nestydíte?Byl jsem se podívat v sobotu a v neděli na MČR družstev v Ostravě.Kluci z Mittalu jasně nejlepší kolektiv,který fandil za každého stavu včetně trenéra. Havířov ve finále?Matějka arogantní blbec,Beneš tam seděl jako by ho nic nezajímalo,trenéra Koutného zajímalo víc finále juniorek než finále juniorů.Celé vaše repre středisko přestěhujte z Havířova do Ostravy!!Tam si to zaslouží!!

pavel napsal:
04 Dubna 2012
IP: 85.160.34.*
Myslím, že jsi Bajgrovic, nebo Bindáčovic. A teď jsem tě odhalil ty dutohlave.

Petr napsal:
04 Dubna 2012
IP: 217.66.178.*
Myslím,že nemá cenu řešit jeden turnaj,ale podívat se na dlouhodobou výkonnost těchto hráčů. Výkonost Jmenovitě Beneše šla přestupem z Ostravy do Havířova rapidně nahoru (nyní 70% extraliga) to samé se dá říci i u Matějky,který se z minuloročních 65% ve 3.lize v Ostravě posunul na 55% v Havířově v 1.lize,takže určitě se s mládeží v Havířově pracuje dlouhodobě lépe. pinku zdar

vs napsal:
04 Dubna 2012
IP: 212.27.200.*
Souhlas. Centralizace je naprosto nutná. Jinak to nejde. Nejlepší se musí soustředit do jednoho centra.

džordž napsal:
05 Dubna 2012
IP: 78.45.9.*
Do jednoho centra? (Nejlépe do Prahy...) To snad ne? Nikdy nebylo pouze jedno centrum, je třeba jich více, ale je pravdou, že centra by neměla být pár km od sebe!
Proč nehrajou mládežníci dlouhodobou soutěž, jako dospělí nebo by se mohlo vytvořit družstvo a hrát Extraligu s dospělými...

Martin napsal:
05 Dubna 2012
IP: 213.220.217.*
do Prahy rozhodně ne,středisko v Praze nestojí za nic

Martin napsal:
05 Dubna 2012
IP: 213.220.217.*
*stojí*

Alenka v říši d napsal:
05 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
Komentovat "pavla" je zbytečné...Jaké hráče jsi vychoval Ty, náčelníku Plná hlavo ( ovšem čeho ? ) ? Až aspoň pětinu, co Tebou zmiňovaní, tak budeš borec !

Alenka v říši d napsal:
05 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
Komentovat "etra" už smysl má. MČR není jen tak nějaký turnaj, ale nejvýznamnější republikový mládeže ! Aby se Ti snadněji srovnávala dlouhodobá výkonnost obou družstev v mládeži, tak tady máš výsledky posledních 4 let : 2009 Dorostenci-Ostrava 1., Havířov jsem nenašel. 2009 Kadeti-Ostrava 1., Havířov jsem nenašel. 2010 Dorostenci-Ostrava 1., Havířov 9.-16. 2010 Kadeti-Ostrava 4., Havířov 5.-8. 2011 Dorostenci-Ostrava 2., Havířov se asi vůbec mezi elitu nedostal, nenašel jsem. 2011 Kadeti-Ostrava 9., Havířov 10. 2012 Dorostenci-Ostrava 1., Havířov 2. 2012 Kadeti-Ostrava 2., Havířov 6. V čem tedy vidíš lepší výsledky Havířova ? A k jednotlivým hráčům : za Havířov hrál Michal Beneš, který získal zlaté medaile 2009 a 2010 za Ostravu, Kamil Matějka byl loni členem stříbrného týmu za Ostravu a Martin Kratochvíl hrál loni za "B" tým Ostravy. Ještě, že má Havířov Ostravu tak blízko Opačným směr ( z Havru do Ovy ) neposílil nikdo Mohl bych Ti napsat i srovnání v rámci kraje nebo v jednotlivých mládežnických kategoriích, ale to by bylo zbytečné. Kdo na bodovačky jezdí, tak to ví.

Alenka v říši d napsal:
05 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
omentář pro "vs" : Celá ČR se holt bude muset smířit s tím, že nejlepší základnu a tradici má severní Morava, vždyť v minulosti tu byly v nejvyšší lize z Ostravy: Nová huť Ostrava, Vítkovice, Baník Ostrava, Hutní montáže Ostrava a pak kousek od Ostravy Baník Havířov a Válcovny plechu Frýdek-Místek, a to ještě i B-týmy ! Podívej se na současný nasazovací žebříček mužů ČR, např. na první třicítku a napiš, kdo neprošel kluby na sev. Moravě V Čechách nejsou takto koncentrovaní hráči ani stovky km od sebe jako na sev. Moravě pár km od sebe. A při výchově mladých hráčů musí hrát důležitou roli i jejich studium a výběr škol, což nikdy nemůže Havířov se 2! gymnázii a bez VŠ oproti Ostravě nabídnout. Jen opravdový rodič-idiot by obětoval studijní možnosti mladého stolního tenisty, které má x-násobně lepší v Ostravě.

Alenka v říši d napsal:
05 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
...velké "K" mi uteklo na začátku, asi odešlo do Havířova

Alenka v říši d napsal:
05 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
Pane předsedo Špačku, neříkal jste ( 29.12.2011 ), že musíte v rámci SCM zajistit i školu ? Už nějakou novou v Havířově otevíráte ? To, aby se VŠB-Technická univerzita Ostrava a Ostravská univerzita začaly obávat kvalitní havířovské konkurence Vždyť neumíte zajistit peníze ani pro naši širší repre dospělých a mládeže, aby mohli hráči více jezdit po turnajích a zkusili se prosadit na WR žebříčku Howgh

Alenka v říši d napsal:
05 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
to pavel : ...jo a nejsem ani Bajger, ani Bindač, ani bohužel neumím hrát jako oni, nebo jejich potomci

Pepek napsal:
05 Dubna 2012
IP: 90.178.5.*
Jak si svaz váží mládeže, o tom vypovídá oficiální web, kde o MČR družstev dosud (=skoro týden poté) není žádný článek s fotografiemi, jen suché výsledky ... Možná to někomu nechybí ale možná by to mladým udělalo radost. Ale to se raději dočteme, jak to zase Prokopcovi nešlo ve Francii...

mpv napsal:
06 Dubna 2012
IP: 89.250.109.*
Je pochopitelné že si chce každý udržet ten svůj píseček ... ale realita je prostě taková ... na severní Moravě jedno centrum ... v čechách druhé. Kde to na Moravě bude ... koukám bude ještě pěknej boj.

pavel napsal:
06 Dubna 2012
IP: 85.160.60.*
Beneš, Matějka ani Kratochvíl nejsou odchovanci Mittalu Ostrava. Z Mittalu odešli, asi věděli proč.
Martin se přejmenoval na Alenku, to je pěkný. Potrefená husa se ozvala.

Alenka v říši d napsal:
06 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
ad mpv: ... realita je prostě taková, že na sev. Moravě vyrůstá už desítky let více dobrých hráčů než ve zbytku ČR. Stejně tak je tam více černého uhlí, tak se těží hlavně tam. Hnědé je v sev. Čechách, tak jsou doly tam. Víno je nejlepší na již. Moravě, tak je nejvíce vinic tam. Je to tak složité pochopit ? Kde jsou zdroje, tam se využívají a ne uměle vytvářet kvóty ! Dávat dítě ve 12-15-ti letech kvůli ping-pongu do města bez studijních možností může opravdu jen idiot ! Vy těm dětem zaručíte, že se pinčesem budou živit a uživí ? Vždyť jsme oproti jiným sportům úplní chudáčci-žebráčci

Alenka v říši d napsal:
06 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
ad pavel:...asi budeš spíše někde z farmy,kde krmíš husy šiškami Jestli umíš číst, tak si přečti ještě jednou, možná i vícekrát , co jsem napsal ! Nikde jsem nepsal, že jsou Beneš, Matějka a M.Kratochvíl odchovanci Ostravy, jen, že tam trénovali a získávali medaile v Ostravě ! Dle této tvé logiky nejsou ani z Havířova, tak ho nemá smysl chválit za práci s mládeží A ještě k těm výsledkům na MČR: Havířov=Beneš(r.94) 5:1,Matějka(r.94) 1:4,Kratochvíl (r.95) 4:0. Ostrava=Bajger (r.94) 6:0,Pavlík (r.96) 2:1,Klos (r.98) 2:1,Martinko (r.99) 2:1. A "Martina" neznám, nevím ani o koho jde, ale souhlasím s ním. Jako "Alenka v říši divů" tady komentuji už od 31.1. Jestli nevěříš, tak se podívej na článek "Na poslední chvíli odložené utkání Superligy" z 29.1., kde se mimochodem zastávám jak Ondry Bajgera, tak Michala Beneše. Ale to opravdu duté hlavy nepochopí A příště, prosím, nějaký argument, kdyby to šlo

mpv napsal:
07 Dubna 2012
IP: 109.202.87.*
myslim že poměrně slušně chápu alenko téměř cokoliv a kohokoliv prostě jedno "tam někde u vás" a jedno "tady někde u nás" - ... nebo snad všechno na moravu? ... z toho bych tě nerad podezíral ... pinec na severní moravě se dělal vždycky dobře ... ale 2 centra pár kiláků od sebe při nedostatku prostředků jsou neudržitelný ... to není nic proti tamní práci s mládeží

Alenka v říši d napsal:
08 Dubna 2012
IP: 89.103.47.*
ad mpv: ...správně mě nepodezíráš, že bych chtěl vše na moravu, min. v Praze může skončit kvůli školám hodně hráčů nejen z Čech, tak je O.K., že tam mají možnost kvalitního tréninku. Jen, že koncentrace je dobrá možná ve firmě, kde ji lze snadněji zavést a ne při výchově mládeže, kde je vše postaveno na osobním přístupu trenérů, hráčů v dětském věku, pardon adolescenti a jejich rodičů, zda jsou ochotni či schopni dojíždět do jiných měst. Obávám se, že např. sloučením 2 středisek do 1 nedojde k žádnému zlepšení. Vzhledem k tomu, jaké příspěvky jednotlivých 5 SCM ( 2 RCM+3 SCM ) dostávají, měla by ČAST umět jejich financování zajistit. Dle údajů k 31.8.2011 měli přebytek pro SCM 2,26 mil. Kč ( příjmy 4,52 mil. - výdaje 2,26 mil. ) a ostatní přebytek ve svém rozpočtu 1,536 mil. Kč. Musí umět při takto malých celostátních rozpočtech na jeden z nejpopulárnějších sportů zdroje v jednotkách mil. Kč ročně zajistit. Jestli to neumí, tak tam nemají co dělat !

Zanechat komentář