Pinčesobchod
Petice za Kateřinu TOMANOVSKOU
Kategorie: Česko / 12 Června 2012
Kateřina Tomanovská / foto by František Zálewskýý
Zobrazení: 14447
Komentáře: 127

Vážení sportovní přátelé, jistě víte, že v červenci 2012 se koná Mistrovství Evropy juniorů a juniorek v rakouském Schwechatu.

Nominace VV CAST v kategorii juniorek schválená dne 24.5.2012 a zveřejněná dne 26.5.2012 na stránkách www.ping-pong.cz na tuto důležitou akci zní: Karin Adámková, Tamara Tomanová, Kristýna Štefcová a Karolína Mynářová.

K našemu údivu není v nominaci Kateřina Tomanovská - SK Frýdlant nad Ostravicí, která si svými výsledky nominaci řádně vybojovala a určitě si ji za dosažené výsledky taky zaslouží. Je mistryní ČR v soutěži družstev juniorek pro rok 2012, mistryní ČR ve čtyřhře juniorek pro rok 2012, finalistkou dvouhry na M-ČR juniorek pro rok 2012 a na konečném žebříčku ČR juniorek pro rok 2012 figuruje na 2.místě!!!

Naopak v nominaci je hráčka, která na konečném žebříčku ČR pro rok 2012 figuruje na 11.místě a na M-ČR juniorek pro rok 2012 vypadla a umístila se na 9.-16.místě!!! Za letošní sezonu nedosáhla žádného výrazného úspěchu.

Co je důležité, Kateřina v nominaci původně byla, ale byla vyřazena VV ČAST na základě stížnosti rodičů týkající se skandálního chování trenéra Hájka.

Komu není tato situace lhostejná - nenominace Kateřiny Tomanovské na MEJ prosím o podporu k tomuto článku.

Připište své jméno a klubovou příslušnost.

Děkujeme Vám za pochopení a projevenou podporu.

Mgr. Marie HRACHOVÁ
manažerka a trenérka klubu
SK Frýdlant nad Ostravicí
 


Výběr z některých došlých podpor:

Podporuji nominaci Kateřiny Tomanovské na Mistrovství Evropy juniorů a juniorek, které se koná v červenci 2012 v rakouském Schwechatu. Jde o hráčku SK Frýdlant nad Ostravicí, která si svými výsledky nominaci řádně vybojovala a určitě si ji za dosažené výsledky taky zaslouží. Stejně jako ona, tak i SK Frýdlant nad Ostravicí pod vedením jeho manažerky Mgr. Marie Hrachové, řádně reprezentují nejen svůj mateřský klub, ale i město Frýdlant nad Ostravicí. Proto mi, jako starostce jmenovaného města, na nominaci této hráčky záleží .
RNDr. Helena Pešatová
starostka města
Frýdlant nad Ostravicí


Předseda Městského svazu stolního tenisu v Ostravě i trenér oddílu mládeže TJ Sokol Děhylov jednoznačně souhlasí s vyjádřením klubu st. tenisu SK Frýdlant n. O. a nesouhlasí s nenominováním hráčky Kateřiny Tomanovské na MEJ 2012.
Marian Hájko
předseda MěSST Ostrava a trenér klubu mládeže TJ Sokol Děhylov


Ahoj Maruško,
Je vidět,že je v tom pořád stejný bordel,stejně, jako když jsem hrával ještě já. A protože vím, co pro tak mladou holku může znamenat taková křivda, plně se přikláním k podpoře Kateřiny Tomanovské.
Jsem rád, že se najde někdo jako ty a má odvahu se ozvat, nevím, ale doufám že i můj názor pomůže.
Jinak si myslím,že všeobecně trenéři reprezentací nenesou žádnou odpovědnost a to v případě,že nemají úspěch, nikomu se nezodpovídají a tudíž si pak dělají co chtějí.
S pozdravem Michal Kadlček

Pokud VV CAST ignoruje dosažené výsledky a postavení na žebříčku výše zmiňované hráčky,nedá se to hodnotit jinak,než jako naprostá nekompetentnost VV,kterým nejde o dosažení co nejlepších výsledků juniorské reprezentace,výkonnostní růst jednotlivých hráček,ale podivné prosazování svých vlastních zájmů,které v konečném důsledku může vést k oprávněnému pocitu zmaru nejen hráčů,ale i jejich trenérů.
Ilona Uhlíková - Motlíková,Sokol Nusle Praha

Dobrý den, paní Hrachová.
Tímto Vám uděluji svoji podporu, jmenuji se Marian Mrózek a hraji okresní přebor za Sokol Dolní Životice (okres Opava). Sám z vlastní zkušenosti znám tento protekcionistický přístup ČAST, kdy můj syn Marek  Mrózek, byť v kategorii mladších žáků, nemohl nikdy reprezentovat, ač  jeho postavení v žebříčku ho k tomu opravňovalo (je mistrem ČR ve čtyřhře ml.žáků v roce 2008). Moc Vám držím palce a jsem rád, že v českém stolním tenise se ještě najde někdo, kdo žádá elementární spravedlnost pro své ovečky. Jinak, jaký asi by si odnesla mladá dívka
Katka Tomanovská obrázek o duchu fair play v českém stolním tenise... ?
Srdečně zdraví
Marian Mrózek

Souhlasím,, jelikož to osobně velmi dobře znám a zajímalo by mě proč se toto musí neustále opakovat !!!!!!!!!
Iva Kubisova, TTC Lenzburg Schwitzerland

Souhlasím. Miroslav Hořejší st. a celý oddíl st. tenisu ( 15) hráčů. -Spartak Rožmitál p.Tř.

Maruško,
podepisuji se pod tuto petici za celý klub stolního tenisu TJ Ostrava. Nominace juniorek je hodně podivná a nedává smysl. Vyřadit hráčku z nominace jen z důvodu nepříliš přesvědčivě zdůvodněných disciplinárních problémů je špatné. A vysvětlit to mladé hráčce je skoro nemožné. Určitě to na ní zanechá své stopy. Bohužel stejně nesmyslná je i nominace kadetů , kde je podivně zdůvodněna nenominace našeho hráče Klose a v juniorech nenominace našeho Pavlíka. Zdá se, že ve vrcholovém sportu je v poslední době těch přehmatů tolik, že by se nad tím zodpovědní lidé měli důkladně zamyslet a zřejmě i vyvodit osobní zodpovědnost...
Mirek Bindač

Vážená paní Hrachová,
za sebe i za mnohé členy T.J. Sokol Neředín vaši snaze vyslovuji podporu.

Všechny hráčky znám ze svého rozhodcovského působení letos (M ČR dospělých v Brně i dorostu ve Skutči) i z roků minulých.Shodou okolností jsem působil ve Skutči jako asistent rozhodčího při semifinále dvouhry mezi Tomanovskou a Štefcovou. Pan Hájek koučoval Štefcovou a jeho chování během zápasu bylo skandální. Nevybíravě napadal soupeřku své svěřenkyně, útočil na její důstojnost a na chvilku se mu podařilo ji vykolejit,

takže prohrála 2 sety. Vám se podařilo Kateřinu uklidnit, takže nakonec vypjatý zápas vyhrála. Vzhledem k tomu, že je pan Hájek trenérem reprezentace dorostenek (juniorek?), jsem nechápal, jak se může tak chovat ke "své" svěřenkyni z reprezentace (a jaká je asi atmosféra v tomto repre-kolektivu, když ho vede takový psychopat?).
Ale vzpomněl jsem si, že to nebyl první projev hulvátství a vyloženě sprostého chování vůči svěřenkyní, jehož jsem byl svědkem. Loni jsem byl rozhodčím na M ČR ve Frýdlantě a v jedné pauze jsem se potuloval na sluníčku před halou. A shodou okolností jsem byl svědkem, když jakýsi trenér (tehdy jsem ještě nevěděl, že je to pan Hájek - ale to jsem si následně zjistil, protože mě jeho chování velmi negativně zaujalo) nevybíravě a sprostě
nadával tehdy shodou okolností zase Štefcové.

Když se vrátím ještě k semifinále ve Skutči, litoval jsem, že jsem byl jen asistentem rozhodčího. Pokud bych byl na místě kolegy,určitě by zápas pan Hájek nedokoučoval. Nakonec je ale dobře, jak to bylo, protože pak by byl pan Hájek schopen zpochybňovat výhru Tomanovské a to by si nezasloužila ani Štefcová, protože hrála v tomto semifinále moc dobře. Potkal jsem pana Hájka víceméně náhodně na některých akcích. Vedení ČAST musí pana Hájka znát lépe než já a nechápu, že právě jeho jmenovali zrovna k dívčímu kolektivu. Pokud je tak kvalitním odborníkem na stolní tenis, bylo by vhodnější využít jeho služeb spíše i chlapců, kteří jsou vůči hulvátství a sprostému chování odolnější. Nebo tam snad hrozilo, že by si jeho chování některý odvážnější svěřenec nenechal líbit a takzvaně si ho podal?
Mojmír Horák,
sekretář Sokola Neředín a rozhodčí ČÁST


Souhlasím s Vámi a posílám pozdrav z Jaroměře. Za oddíl Jiskry Jaroměř Josef Hrobský, předseda oddílu

Dobrý večer paní Hrachová,
Váš e-mail mě utvrzuje o tom , že se v tomto sportu vůbec nic nezměnilo. Pokud hráč není vyloženě antitalent, tak ho hrát naučí. Musí dostat příležitost a nadstandardní (repre) podmínky a to se právě stalo. Je to prostě o vyvolených nikoliv o nejlepších. Dnešní hráčky už neznám, ale zdali je to tak jak popisujete, je to jedna velká nespravedlnost. Pochopitelně podporuji Kateřinu Tomanovskou a věřím, že nakonec docílíte spravedlivého rozhodnutí, vždyť o tom snad nerozhoduje jeden člověk. Připadá mi to jako v politice. Nikdo si nechce komplikovat život - a drží pohromadě. Heslo jednou pomůžu já tobě a podruhé ty mně, zde opravdu platí . Je to až trapné a do nebe volající.
Naštěstí už do tohoto sportu nedělám, takže to berte jako individuální názor, bývalého funkcionáře.
Přeji hodně štěstí a úspěchu v jednání
Milan Kovář Jihlava

Dobrý den, tímto vyjadřuji jednoznačnou podporu pro Kačku Tomanovskou!
Mgr. Lukáš Pavlovský-KST ROBOT Mokré Lazce

Dobrý den, jednoznačně podporuji nominace dle výsledků a souhlasím tedy s Vámi (asi je se třeba zeptat kým je 12. hráčka protěžována).
Ing. Václav Moskva, TJ Sokol Dobrá, Oddíl stolního tenisu

Dobrý den.
Zdá se, že nominace na MEJ má lehce havířovskou příchuť. Jakožto pozorovatel českého vrcholového stolního tenisu postrádám minimálně komentáře a odůvodnění trenérů k jejich nominacím a z toho důvodu jsem ochoten se zapojit do této petice. Nyní by bylo na místě minimálně racionální vysvětlení reprezentačního trenéra o důvodech vedoucích k jeho rozhodnutí o této volbě. Dle mého názoru je postup: zveřejnění sestavy – komentáře a odůvodnění trenérů k nominacím; naprosto samozřejmým ve vrcholovém sportu!
Přeji Vám hodně štěstí v práci, kterou pro český sport již dlouhá léta děláte.
S pozdravem, František Herout – SKC Zruč nad Sázavou

Dobrý den,
vždy jsem podporoval, aby na vrcholné akce jeli ti nejlepší. Nevím jestli to pomůže, ale podporuji Vaše  stanovisko. Už i proto, že v našem klubu je mistr republiky pro letošní rok Radek Košťál, který také nebyl nominován na vrcholnou událost roku.
Martin Bajtler -Sokol Králův Dvůr

Náš oddíl podporuje nominaci Kateřiny Tomanové na ME ve Swechatu.
Ing. arch. Aleš Bílek, předseda oddílu st. tenisu Sokol Metylovice

Zdravím Maruško,
Vaše argumenty jsou zcela přesvědčující a my všichni z klubu se divíme,že stále v naší "Demokratické" společnosti se dějí pořád stejné podrazy a podfuky, jako za bývalého režimu.
Celý oddíl stolního tenisu TJ "Jiskra" Jančí Vám vyjadřujeme plnou podporu a doufáme, že to nebude zase boj s větrnými mlýny.
Za oddíl stolního tenisu předseda: Miroslav Vícha.

Podporuji-na MEJ se nejezdi na dovolenou nebo na zkušenou ,ale za odvedené celoroční  výsledky, což Tomanovská jasně prokázala.Nehledě na to, že neúčastí Tomanovské, týmu budou chybět body pro nasazení .
Jana Dobešová – Švédsko

Vážená paní Hrachová,
přesto, že jsem ćlen pouze malého okresního oddílu TJ Třebenice z okresu Třebíč, zdá se mi nenominace na ME juniorů Kateřiny Tomanovské silně nespravedlivá a s čistým svědomím se připojuji k petici za tuto hráčku.
Hrozně bych chtěl, aby byla tato petice vyslyšena a Kateřina Tomanovská  se mohla zúčastnit tohoto evropského šampionátu, na kterém bych ji přál, aby dosáhla co největšího úspěchu.
František Chvátal -Oddíl stolního tenisu při TJ Třebenice
 



Komentáře: 127

Štěpán René napsal:
12 Června 2012
IP: 82.99.180.*
Podle jakých kritérií se dělají nominace do
reprezentace a jiné mezinárodní akce?
K čemu se dělají RBT a MČR ?
Na MS,nebo na ME musí jet reprezentovat
ti nejlepší a osobní problémy jdou stranou.
Podporuji K.Tomanovskou a její nominaci
na MEJ 2012.
Štěpán René fanoušek sportu .

Reinhold Teufel napsal:
12 Června 2012
IP: 178.72.192.*
Podporuji nominaci podle skutečných výsledků. 11. místo v žebříčku by určitě nemělo být vstupenkou do reprezentace. ČAST přece musí stanovit jasná pravidla pro nominaci. Někomu ve vedení svazu se to asi nehodí a proto nejsou, aby si trenéři mohli vybírat jak se jim zlíbí. FUJ !!!

Reinhold Teufel napsal:
12 Června 2012
IP: 178.72.192.*
Výsledky jasně hovoří pro Katku Tomanovskou. Pane Hájku, co hovoří pro vaše rozhodnutí? A prosím bez vytáček.

fanda pinku napsal:
13 Června 2012
IP: 78.102.210.*
Tak teď už snad zbývá pouze svolat demonstraci na Václavák. Nemyslím si totiž, že podobné nátlakové akce věci nějak prospějí.Že Mynářová do nominace nepatří,je jasné snad každému soudnému člověku,který se kolem stolního tenisu pohybuje. Na druhé straně si ale uvědomte,jak podobná hysterie, která se kolem Tomanovské rozpoutala může narušit jak psychiku dotčených hráček (Mynářové a Tomanovské), tak i celkovou pohodu v týmu, který je ve fázi závěrečné přípravy na ME.
Hrát na vrcholné akci s vědomím, že všichni sledují moje výsledky, které pak i díky této Maruška akci budou na stránkách pincesu rozebírat, by psychicky položilo i mnohem zkušenější hráčky než Mynářovou nebo Tomanovskou.Za dané situace bych respektoval rozhodnutí kompetentních funkcionářů a děvčatům dopřál klid k přípravě.

Reinhold Teufel napsal:
13 Června 2012
IP: 204.69.230.*
...to jo, nejde ani tak o ty dvě (souhlasím, s nimi to určitě zacvičí), ale o nastavení jasných pravidel, aby na to nedoplatily v budoucnu další.

Petr Polášek napsal:
13 Června 2012
IP: 89.103.46.*
Jen třeba potrestat trenéra a ne hráčku...
Taky by mě zajímalo, čí známá je ta "donominovaná" hráčka známá!Držím palce K.Tomanovské.

vn napsal:
13 Června 2012
IP: 93.99.147.*
Svůj názor jsem vyjádřil už v minulém článku po zveřejnění nominace.
Je jasné že tam Katka patří. Bohužel arogance a hulvátské chování některých trenérů (kteří nikdy neuznají svoji chybu) je velký problém. Tito lidé bohužel vyhovují svým nadřízeným a tím je to dáno.
Rozhodnutí tohoto vedení (ač velmi pochybná) se bohužel nemění.
Příkladem jsou také RSM. Bohužel na případné dotazy nikdo nereaguje. Asi nemají potřebu se s nikým bavit.

Mira napsal:
13 Června 2012
IP: 88.101.7.*
Souhlas s vn !!!

Andrea napsal:
13 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Dobrý den dámy a pánové,
poté co jsem si přečetla komentář K.T v jedné diskuzi a poté petici paní Hrachové musím napsat svůj názor a maličký návod pro hráčky stolního tenisu. Moc vám fandím Maruško, aby petice byla úspěšná a Kača si mohla zahrát.
A teď slibovaný návod proti hulvátům a psychopatům ala Hájek : Zvedněte levou či pravou ruku ( podle toho, kterou ruku používáte ) co možná nejvíce se rozpřáhněte a směřujte jí na nevymáchanou ,sprostou hubu. Na hrubý pytel, hrubá záplata! Nenechejte se urážet, napadat, máte právo se bránit ( třeba i políčkem ). Bohužel tento políček by zasloužil i p.Špaček,neboť dovolí, aby toto sprosté individuum, dále trénovalo děvčata. Neboť jsem závodně hrála lední hokej a na rozdíl od pinčesu, je tento sport odlišný svou tvrdostí ( kontaktní sport ),nikdy si trenér nedovolil nás urážet a nabourávat naši důstojnost. Vám pane Hájku pokud chcete dělat trenéra ženskému pohlaví, doporučuji sezení s psychologem. Pinčesu zdar - matka malého stolního tenisty ( vybral si sport po tatínkovi )

Ondra napsal:
13 Června 2012
IP: 88.100.104.*
Dopis, který vše odstartoval. Udělejte si sami obrázek jak pánové z VV ČAST řeší takovéto situace.





Výkonný výbor

České asociace stolního tenisu

Zátopkova 100/2

160 17 Praha 6-Strahov



Stanovisko rodičů hráček juniorské reprezentace ČR k trenéru Michalu Hájkovi



Vážení členové výkonného výboru, obracíme se na Vás jako na vrcholný orgán české asociace stolního tenisu s výzvou týkající se situace u juniorské reprezentace. Ta je v současné době již natolik závažná, že jsme se jí rozhodli řešit tímto způsobem. Trenér juniorské reprezentace pan Michal Hájek vytváří v týmu atmosféru strachu, šikany a psychického nátlaku. Vrcholem jeho působení u reprezentace jsou jeho skandální vystoupení na mezinárodních turnajích. K prvnímu incidentu došlo na Junior Open v Itálii, kde začal mezi sety vyčítat hráčkám jejich údajný špatný přístup k zápasu, poté začal kopat do ohrádky a lahve s vodou a vykřikovat na hráčky urážlivá slova.

Při návratu do České republiky nepromluvil během cesty s hráčkami ani slovo a v pondělí jim oznámil, že jsou do odvolání vyřazeny z reprezentace a bylo to schváleno výkonným výborem. Vše vygradovalo na právě skončeném Slovak Open v Senci, kde ztropil ostudu v soutěži družstev a opět se to neobešlo bez urážek, obviňování a výčitek. Jeden zápas ukončil po prvním setu skrečí, v dalším pak agresivně o zem rozbil víko lahve s vodou a tou potřísnil hrací plochu a některé přihlížející. Tomuto incidentu byly přítomny všechny hráčky reprezentace a také rozhodčí z ČR a někteří členové výkonného výboru. Dále stále naznačuje hráčkám i rodičům, že má plnou podporu předsedy ČAST a VV a vyhrožuje tím, že nebudou nominovány na MEJ a další akce (? to se budete divit až na evropu nepojede hráčka XYZ, ale já si to obhájím?). Je to mistr intrik, podrazů, pomluv a lží, tedy všeho co nechceme u našich dětí a právě naopak je vedeme k čestnosti, fair play hře a tvrdé práci. Typickými znaky jeho jednání je slibování různých soustředění, ať už v Linci nebo dokonce pobyt v Číně, které se však nikdy nekonaly. Dále se jedná o vytrvalé a urážející jednání naší bývalé reprezentantky Marie Hrachové, kdy znevažuje její zásluhy a vytváří v mladých hráčkách pocit, že něco není v pořádku. I když už někteří z nás na problémy s chováním pana Hájka upozorňovali, nestalo se prakticky nic. Jenom se nám dostalo vysvětlení, že se něco ví o jeho cholerické povaze a nezvládání pubertálních děvčat, což zní v podstatě jako omluva jeho excesů a je to pro nás jako rodiče urážející. Hráčky však jsou samy schopny rozpoznat jeho povahu a nevěří mu, neváží si ho (stejně jako on jich) a jeho autorita potřebná pro trenérskou činnost se blíží hodnotě nula. Znakem jeho posledního období je pak totální nekomunikace a chaos.

Vzhledem k tomu, že si nedovedeme představit absolvování celé náročné přípravy a zdárného průběhu mistrovství Evropy, žádáme o jeho okamžité odvolání z postu trenéra reprezentace juniorek. Jsme přesvědčení, že toto řešení přispěje k uklidnění situace a návratu k normálnímu stavu.

Myslíme si, že jsme jako rodiče partnery ČAST a to nejen tím, že i nadále platíme velkou část reprezentačních nákladů (a to už několik let), ale především vytváříme podmínky a trvalou podporu pro mladé reprezentanty.

Vážení členové výkonného výboru, jsme si jisti, že jste si plně vědomi vážnosti a odpovědnosti Vašeho rozhodnutí, současně můžete počítat s naší plnou podporu Vašeho úsilí o lepší organizaci a zajištění stolního tenisu v ČR.



S pozdravem



Rodiče hráček



21.5.2012

Michal Zbořil napsal:
13 Června 2012
IP: 93.95.33.*
Podporuju Kateřinu Tomanovskou

Andrea napsal:
13 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Dobrý den,
Ondro jsem naprosto v šoku!!!! Zvažovali jste, že se obrátíte na ministerstvo školství?
Toto, kdyby si pan Hájek dovolil udělat v ženské šatně, kde je 20 a více ženských hráček, tak by se nestačil divit, jak by byl zmasírovaný. Myslím, že pokud vedení stolního tenisu zaujalo postoj mrtvého brouka, bude potřeba se obrátit na vyšší místa. Jsou to děvčata neplnoletá, tzn. pod zákonem a přinejmenším jako rodič bych podala podnět na policii, dále bych směřovala dopis na ministerstvo školství a tělovýchovu. Toto pokud považuje p.Špaček za normální, je to impotentní prezident. Bohužel tady políček již nestačí.

vn napsal:
13 Června 2012
IP: 93.99.147.*
Bohužel podobný styl chování není od některých trenérů k hráčkám ojedinělý.

vs napsal:
13 Června 2012
IP: 212.27.200.*
Naštvat se může každý, když k tomu je důvod. A dál bych to nerozmazával. Je to trenér a ať se ukáže, zda nominoval správně. Já jemu a nominovaným přeju úspěch. Třeba budou pod jeho vedením mystrněmi Evropy!

Mirka Ságlová napsal:
13 Června 2012
IP: 95.143.134.*
Tímto bych chtěla vyjádřit jednoznačnou podporu Kátě Tomanovské. Na MEJ by jet samozřejmě měla, bohužel někteří lidé se asi domnívají, že nejlepším způsobem, jak motivovat hráček lepším výkonům, tréninku atd, je házet jim klacky pod nohy...

Mirka Ságlová napsal:
13 Června 2012
IP: 95.143.134.*
* hráče k lepším...

Andrea napsal:
13 Června 2012
IP: 89.176.170.*
...dobrý trenér má trpělivost, přirozenou autoritu, slušné chování a přinejmenším důvěru ve společnou věc. Nevšimla jsem si,že by např. trenér Sáblíkové kopal do mantinelu, a urážel jí na ledě. Evidentně nemá pan Hájek nic společného s trenérem, ale šovinistickým čochtanem, kterému sekunduje impotentní prezident Špaček, kterému je evidentně jedno co jeho podřízený činí. Pan Špaček je kapitola sama o sobě, to když člověk čte jeho na slovíčko nestačí se divit, jak všechno myslí dobře. Pod jeho opaterou se dějí tyto sprosťárny a on pouze přihlíží a obhajuje šikanu, hulváctví, agresivitu, nesystémovost. Pod takovým trenérem se ani výsledky dělat nedají!!!!!

says napsal:
13 Června 2012
IP: 85.70.123.*
Chtěl bych se spíše vyjádřit k úplně ubohým kritériím, které jsou tady nastaveny! Jak Tomanovská tak i Klos měli jet na MEJ!! Ale tohle nejsou přesná kritéria. Začíná to také velice ubohým výběrem jako je : Projekt Hledáme budoucí Olympioniky! Proč třeba tam jsou hráči, kteří jsou kolem 20 místa a na hráče kolem 10 a lepšího místa se nedostalo!! Prostě je to opravdu špatné už od základu!!!

vs napsal:
13 Června 2012
IP: 212.27.200.*
Zdeněk Špaček říká, že má dlouhodobé cíle, no na to může být dobrý, ale potřeboval by k sobě někoho, kdo má na to řešit problémy akutní. Jinak řešit trenéra před MEJ je blbost, ať ukáže, co umí. Třeba bude on ten, kdo dokáže více s těmi juniorkami než paní Hrachová.

vs napsal:
13 Června 2012
IP: 212.27.200.*
Nahoře je napsáno v jedné podpoře, že nominace má havířovskou příchuť. Jakápak havířovská příchuť! Mynářová se v nominaci nezjevila až teď, ale byla v základu juniorek už na začátku sezony a Tomanovská byla pouze v širším výběru. To se dá dohledat. Mynářová tedy měla důvěru trenéra a neztratila ji. Neměla ji Tomanovská. Z širšího výběru se do užšího probojovala Tomanová svými výkony v sezoňě. Mynářová moc nikam nejezdila, asi ne proto, že by neměla zájem, ale že na to rodiče nemají. Tomanovská jezdila vždycky, ale výsledky zase nijak zvláštní neměla.

Josef napsal:
13 Června 2012
IP: 217.66.171.*
bohužel se obávám, že pan Hájek ničím Hájek nepřekvapí, leda svým chováním. Tentokrát by to mohl odnést stůl a mohl by se dostat do novy- BOREC NAKONEC!!!!! Konečně by bylo něco ve zprávách o pinecu! Na paní Hrachovou chlapec nemá, nesahá ji ani po paty. Paní Hrachová je pinecová DÁMA, která toho i přes klacky, které jí neustále házejí pod nohy dosáhla velice hodně. Toto je pravá ikona tohoto sportu. A vy děvčata , si z ní berte příklad !!!

vs napsal:
13 Června 2012
IP: 212.27.200.*
S M. Hrachovou souhlas, co dokázala je skvělé a věřím, že je i dobrá trenérka.

Josef napsal:
13 Června 2012
IP: 217.66.171.*
... . má charizma,soudnost a je velice pokorná a to p. cholerikovi Hájkovi chybí a ta pokora je né jen kouzelné slovo, ale neskutečně kouzelná vlastnost, která chybí a vytratila se u mnoha představitelů pinecové obce!!!

Mira napsal:
14 Června 2012
IP: 88.101.7.*
vs ty to máš v hlavě pěkně zamotané. Už ta první nominace byla havířovská. A taky to Mynářová nezvládla a během sezóny byla od 15 do 11 místa v ČR. A Tomanovská byla všude? Ve Francii, v Polsku? Nevíš o čem píšeš.

realista napsal:
14 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Pro vs
Mynářová důvěru opravdu neztratila, ba co víc, svým 11. místem v juniorkách ji nejspíš potvrdila. A s těmi výjezdy to také nebylo o sociální situaci, jelikož byla celkem na 3 turnajích leč o výsledcích raději pomlčet.

realista napsal:
14 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Miro,na začátku sezóny byla v užší nominaci Adámková,Štefcová a Mynářová, tak nechápu, proč na základě jedné hráčky z Havířova ji nazýváš havířovskou.Tomanovská opravdu ve Francii a Polsku nebyla,ale jak jsem se díval,až na Německo,kde skončila mezi 16, výsledky na ostatních turnajích také nic moc.

Marie Hrachová napsal:
14 Června 2012
IP: 90.180.49.*
Dozorčí rada ČAST

pan ing. Zdeněk Jirásek

Odvolání proti rozhodnutí VV ČAST ohledně nominace juniorek na MEJ.

Podle informací zveřejněných na webu ČAST, rozhodl výkonný výbor ČAST dne 24.5.2012 o nominaci družstva juniorek ve složení Adámková, Štefcová, Mynářová, Tomanová.

K našemu velkému překvapení v nominaci není uvedena hráčka našeho klubu Kateřina Tomanovská.

Protože jmenovaná je po Adámkové svými výsledky i umísttěním na žebříčku ČR jasná dvojka, je vicemistryní ČR ve dvouhře juniorek, mistryní ČR ve čtyřhře a družstvech a navíc je věkem ještě další rok juniorka a už v minulých letech prokázala, že je obávanou soupeřkou mnoha předních evropských hráček ve své kategorii (ETTU TOP 10 kadetek ? 7. místo), není pro nás pochopitelné, ani přijatelné, že není v nominaci. Musí být přece v zájmu ČAST a všech příznivců stolního tenisu, aby na turnaj jako je MEJ, jehož výsledky pak ovlivňují celkový pohled na náš sport a v neposlední míře taky výši dotací, cestovaly ty nejlepší hráčky dané kategorie ČR.

Náš klub SK Frýdlant nad Ostravicí investuje do mladých talentovaných hráček nemalé finanční prostředky a taky čas a energii mnoha členů klubu s cílem vytvářet optimální podmínky pro jejich výkonnostní růst. Proto s velkou radostí můžeme konstatovat, že naše nastolená cesta je správná, když hráčky našeho klubu figurují na 1. a 2. místě juniorského žebříčku ČR.

Považujeme rozhodnutí VV za neodborné a neuvážené a vynaložíme veškeré úsilí o jeho změnu.

V této souvislosti žadáme dozorčí radu o prošetření působení manažerky reprezentace mládeže paní Andrey Botkové , která z titulu své funkce má velký vliv na rozhodování o nominacích na důležité mezinárodní akce. Je faktem, že po nástupu na mateřskou dovolenou se nezúčastnila žádného domácího ani mezinárodního turnaje a tím pádem nemůže kvalifikovaně posuzovat výkonost hráček. Je velmi nezodpovědné, že VV nechal ve funci paní Botkovou, která vzhledem k plnění svých mateřských povinností se nemůže této činnosti dostatečně věnovat.

Všichní víme, že výchova talentovaných hráčů nás všechny daňové poplatniky stojí nemalé finanční prostředky a proto mají ti, kteří o jejich využití rozhodují velkou zodpovědnost. Rozhodnutí VV o nominaci na letošni MEJ za zodpovědné rozhodně nepovažujeme a proto žádáme dozorčí radu o prošetření vzniklé situace.

Domníváme se, že dochazí k porušování stanov ČAST v článku 2. odstavec 2.1.. a v článku 16. odstavec 16 .1.

Marie Hrachová

předsedkyně a trenérka klubu

SK Frýdlant nad Ostravicí

Marie Hrachová napsal:
14 Června 2012
IP: 90.180.49.*
Dobrý den,

pro úplnost přikládám stanovisko VV ČAST.

Dozorčí rada ČAST

V Praze dne 4.6.2012

Vážení členové Dozorčí rady ČAST,
Výkonný výbor České asociace stolního tenisu (VV) Vám na Vaši výzvu předkládá závazné stanovisko k dokumentu ?Odvolání proti rozhodnutí VV ČAST ohledně nominace juniorek na MEJ 2012? od paní
Marie Hrachové, předsedkyně a trenérky oddílu SK Frýdlant nad Ostravicí, doručeného Dozorčí radě
ČAST (DR) dne 28.5.2012.

Rekapitulace okolností

VV ČAST se na svém řádném zasedání dne 24.5.2012 zabýval písemným podnětem rodičů některých juniorských reprezentantek (Tomanovská, Adámková, Šlehobrová) ohledně chování a komunikace
reprezentačního trenéra p. Michala Hájka.

VV uskutečnil osobní pohovor s dotyčným trenérem. Závěry z pohovoru a ze asedání VV písemně sdělil panu Hájkovi i rodičům a předseda DR jej obdržel elektronickou poštou dne 29.5.2012. Písemné závěry VV považuje za přílohu tohoto stanoviska.

Dále se VV na svém zasedání schválil nominace na MEJ 2012 do Rakouska. Na návrh reprezentačního trenéra M.Hájka nebyla k závěrečné přípravě a reprezentaci ČR nominována K.Tomanovská.

Stanovisko VV

VV považuje problémy v reprezentačním družstvu juniorek za závažné. Panu Hájkovi bylo během pohovoru vysloveno napomenutí za nevhodné chování během posledních reprezentačních akcí a dále
byl pokutován částkou 5000,- Kč. Trenér má podporu VV v otázkách sportovní přípravy družstva. Hráčka K.Tomanovská byla vyřazena z reprezentačního kádru na návrh reprezentačního trenéra pro
opakované neplnění pokynů reprezentačního trenéra.

K argumentům paní Hrachové VV uvádí následující:

- K.Tomanovská (17 let) podle nasazovacího českého žebříčku figuruje na druhém místě, podle
aktuálního žebříčku ETTU (k.1.4.2012) je na 61. místě (srovnejte s Štefcovou (16 let) - 71., Šlehobrovou - 78., Mynářovou (16 let) - 93.); VV tak mezinárodní výkonnost jmenovaných hráček považuje za vyrovnanou,

- oddíl SK Frýdlant nad Ostravicí, který ?investuje do mladých talentovaných hráček nemalé finanční prostředky a taky čas a energii mnoha členů klubu s cílem vytvářet optimální podmínky pro jejich výkonnostní růst? opravdu není jediný takový v ČR, tato skutečnost podle
VV nezakládá žádný nárok na nominaci/nenominaci sportovce do reprezentačního družstva;
VV tímto nechce říct, že si práce oddílu SK Frýdlant nad Ostravicí neváží, právě naopak, ale pomocí takových argumentů by se teoreticky mohl domáhat reprezentační příslušnosti hráč nebo trenér či rodič hráče jakéhokoliv oddílu,

- VV je ochoten uvažovat o změně na postu manažera reprezentace mládeže, dojde-li k dohodě mezi VV, novým předsedou KVS a především, pokud se objeví dostatečně zkušená, pracovitá a
cílevědomá osobnost, která bude ochotna tuto funkci dlouhodobě a s maximálním nasazením vykonávat, VV mrzí, že SK Frýdlant nad Ostravicí kritizuje práci paní Botkové, avšak návrh řešení tohoto (podle SK Frýdlant nad Ostravicí neuspokojivého) stavu nepřináší,

- VV své rozhodnutí o schválení nominace na MEJ 2012 považuje za zodpovědné, VV považuje za potřebné uklidnit situaci v družstvu juniorek, a proto na návrh reprezentačního trenéra rozhodl o nominaci tak, jak rozhodl, je to reprezentační trenér, který má zodpovědnost za celoroční přípravu a výsledky družstva a on je zodpovědný VV a VV dále celému hnutí,

- VV považuje za nepřijatelné, aby do nominací na vrcholnou sportovní akci bylo zasahováno formou účelového výkladu Stanov ČAST. VV se domnívá, že k žádnému porušení článků 2.1. ani 16.1. nedošlo. VV se snaží soustavně aktivně rozhodovat o všech zásadních otázkách ku prospěchu a rozvoji stolního tenisu v ČR, přestože některá jeho rozhodnutí mohou být
přijímána některými dotčenými nesouhlasně. VV podle svého názoru již učinil kroky ke stabilizaci a zlepšení vztahů v družstvu juniorek, tudíž je zjevné, že má eminentní zájem mj. na
?kvalitní přípravě reprezentace?. Celý reprezentační tým bude pečlivě a průběžně sledován vzhledem k blížícímu se MEJ 2012. Bude-li to organizačně možné, u týmu bude působit
asistent trenéra pro případné další zklidnění situace. Pokud by se znovu situace vyhrotila,
budou z družstva předčasně odvoláni současně pan Hájek i provinivší se reprezentantka/y.
VV ČAST věří, že uvedená opatření zajistití optimální fungování družstva ve stabilním složení a
dovedou jej k úspěšné reprezentaci ČR na MEJ 2012.

Za VV ČAST,

Ing. Jan Brothánek
gen.sekretář ČAST a člen VV
České asociace stolního enisu

Karel Karásek napsal:
14 Června 2012
IP: 90.180.49.*
Ahoj všichni,

do téhle chvíle jsem vždycky respektoval nominaci reprezentačních trenérů,ale museli být zodpovědní za své výsledky toho určitého družstva,což se vlastně ani nikdy nestávalo ... ...
Ovšem toto je úpný vrchol všeho.
Tahle nominace mně už opravdu vadí.
Nejede juniorka K.Tomanovská? Proč? Protože si nenechá všechno líbit od M.Hájka a řekne mu svůj názor?Jak je možné,že jede K.Mynářová,která je u nás na žebříčku č.11!!!!
Neměli byjste se třeba taky zeptat juniorek jaká je atmosféra u nich v družstvu?
Proč jede T.Málek a ne T.Pavlík,když je na tom žebříkově líp?
Jak je možné,že na MEJ nejede P.Klos? Vždytˇ je na žebříčku líp než Kučera,atˇje to český nebo světový a líp i na světovém oproti Němečkovi,ale hlavně má perspektivu do budoucna,nebotˇon vlastně pořádně trénuje rok a půl a příští rok je ještě kadet.Odůvodnění Luboše,že počítá do družstev do čtyřhry s dvojicí Němeček-Kučera ( útočník-obranář )se mi zdá totálně šílené,když Polanský s Klosem vyhráli čtyřhru v Hodoníně.
Nemám nic proti proti hráčům a hráčkám,kteří byli nominováni,ale mám velké výhrady vůči těmto nominacím ,které jsou podle mého názoru někdy míň a někdy hodně nespravedlivé a osobní zájmy a antipatie převažují nad dosaženými výsledky.
Ano,je pravda,že Klose a Pavlíka mám na starosti jako trenér v Ostravě,ale tedˇ se už na to nedívám jen jako jejich trenér,ale jako hráč,který je strašně zklamaný a neví co se mi myslet o tom,co se děje při nominacích na vrcholné akce,když ten hráč ví,že tam má být a je to nespravedlivé.Kdo zažil toto zklamání,určitě ví o čem tady píšu.
Jeden nejmenovaný trenér mi na MČR ve Skutči řekl: "Kájo,ty si opravdu myslíš,že nominace se budou dělat podle dosažených výsledků?" Já mu odpověděl ,že doufám,že ano.On mi odpověděl,že jsem naivní blázen,když si to myslím.Měl pravdu,jsem blázen ... ..

S pozdravem

Karel Karásek

Andrea napsal:
14 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Dobrý den,
vím že muži zde hrají prim. Pozoruji to na debatách, v hale, kde si chodím pro syna. Jako matka ( žena )bych brojila proti takovému chování pana Hájka. Kdo má dcery, nebo trénoval ženské pohlaví, tak ví, jak je období 13-19 let citlivá záležitost. Pan Hájek by si určitě nedovolil toto chování k mužům, protože by mu velice rychle něco přistáli mezi očima. Pan Špaček hovoří, že slečny dávají přednost studiu před hraním. Není tak trochu důvodem diskriminace např.v Bahrajnu na MS nebyla žádná naše juniorka. Nejsou to právě dámy, které udělaly výsledky na OH ? Nezasloužily by si větší pozornost? Pane Špačku jako rodič vysvětluji synovi - první škola poté pinec. Vám rodiče říkali co ? Máte před jménem titul, asi by jste bez školy nebyl tam kde jste, asi by jste neseděl v tolika firmách. Mám pocit z vaší strategie - hloupý hráč nenadělá tolik paseky jako ten chytrý, jednoduše řečeno vaše centra v Horníkově jsou záměr vychovávat hloupé hráče? Kam šlápnete tak je problém. Cítíte se dotčen dopisy rodičů a trenéru, kteří si chrání své svěřence. To je ten správný trenér, stará se, mají mezi sebou důvěru, kopou za stejný tým ( na rozdíl od pana Hajka, který kope do ohrádek ). Pan hájek je ostudou (přinejmenším svým chováním) českého stolního tenisu.
Pánové, gentlemani, podpořte paní Hrachovou v boji proti sprosťákům. Myslím, že ženský stolní tenis ostudu nedělá.

pozorovatel napsal:
14 Června 2012
IP: 88.102.177.*
Vím , že se některé hráčky Hájka vyloženě bojí a není to respektem .. nevím co takový člověk (ještě k tomu bez dokončené licence - další studium odmítl) vůbec dělá u mládeže .(

Amdrea napsal:
14 Června 2012
IP: 89.176.170.*
... ... nenapadne mě jiné přirovnání než ryba smrdí od hlavy

mpv napsal:
14 Června 2012
IP: 89.250.103.*
ryba smrdí od Hájka ...

Andrea napsal:
14 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Je to znevažování práce oddílových trenérů. Výběr může taky začít např.: ta má prsa jedničky a ta trojky. Ten má modré ponožky a ten černé. Tak repre trenéři, co je vám bližší? Je to skandální a obhajoba žádná. Co je tedy alfou a omegou při výběru? Protože takhle to navenek vypadá.

realista napsal:
14 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Souhlasím s Fandou pinku,kydáním hnoje na p. Hájka resp. ostatní funkcionáře se děvčatům určitě nepomůže. S hodnocením bych počkal až na základě výsledku na ME i když v singlech to těžko může být horši, než to bylo loni.

vn napsal:
14 Června 2012
IP: 93.99.147.*
Nedá se čekat až jak to dopadne a držet hubu. To je totiž to o co tito lidé mají hlavní zájem. Držet hubu a neozývat se. Ono po MEJ to už je stejně jedno. Nepamatuju kdy by za špatné výkony hráčů byl nějak trenér "popotahován". Nakonec si za to můžou hráči sami. Když se vyhraje tak jsou trenéři vždy hrdinové, kteří se rádi chlubí, ale když se něco nepodaří tak za to můžou vždy jenom hráči. To jaké byly příčiny se už neřeší. A změna něčeho? To už vůbec ne.

Andrea napsal:
14 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Tady není žádné házení hnoje. Trenér juniorek nebyl zvolen pře 14 dny. To chování probíhá drahnou dobu. Pan Karásek volá po zodpovědnosti trenérů a vysvětlení proč ta a né ona, proč ten a né onen. Výsledky mají být prvotním hlediskem výběru.

vn napsal:
14 Června 2012
IP: 93.99.147.*
Ono to vypadá nakonec tak, že ten komu se něco nelíbí je nakonec ten "největší darebák".
Snažil jsem se zjistit jak je zajištěno umístění dětí do RCM mládeže po organizační stránce (ubytování, škola, dozor atd.) neboť do RCM jsou "pozývány" i děti školou povinné. Když pominu, že se mají shromáždit na Ostravsku (podle názoru lékaře naprosto nevhodná oblast z důvodu častého smugu a znečištění). Moje dotazy jsou naprosto ignorovány. Hlavně, že termín rozhodnutí je do 22.6.. Toto uvádím jen jako příklad toho jak precizně funguje náš svaz. Plyne mi z toho pouze jediné : o děti a stolní tenis tady vůbec nejde.

Petr K. napsal:
14 Června 2012
IP: 81.200.55.*
Tak nespravedlivou nominaci jsem už dlouho neviděl.Jak chceme tu mládež vychovávat když se dějí takové křivdy.A to nemluvím o tom jaké dopady bude mít tato aféra na sportovní výsledky na tak důležitém mistrovství.Pro příště-je vidět jak jsou nominace citlivou záležitostí,proto je třeba postupovat velice zodpovědně a ne jako slon v porcelánu.

Mira napsal:
14 Června 2012
IP: 88.101.7.*
Tomanovské je 16 a ne jak uvádí VV ČAST 17. A že by 61 a 93 místo byly srovnatelné? Při vyrovnosti jede ta horší. To je nápad !!! A máme tady první nominační kriterium. Aspoň tady něco zůstane po tomto VV ČAST.

realista napsal:
14 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Technická poznámka pro Miru -
Tomanovské je sice ještě 16, ale je rocnik 1995,a proto bude juniorkou jeste jednu sezonu.Mynařová ročník 1996 bude juniorkou jeste 2 sezony.

Josef napsal:
14 Června 2012
IP: 217.66.171.*
Pánové z VV ČAST neuměli nikdy počítat, příkladem je rozdělování peněz. Čísla 61 a 93 je pro vedení skoro totožné, dalo by se říci že 61 = 93, pro mnohé lidi by to vypadalo 61 < 93 . Nic si z toho Míro nedělej, jsem stejný matematický blbec jako ty. A že z nás fanoušků blbce dělají, jevidět na každé jejich výmluvě a obkecávání.

Štěpán René napsal:
14 Června 2012
IP: 82.99.180.*
Co takhle vše zveřejnit někde v TV,
novinách. To se pak všichni sportovci a veřejnost bude divit, jak je sport spravedlivý, kde rozhodují o nominaci a vítězi branky,body,sekundy,metry,"trenéři, komise, výbor,rozhodčí,atd." Sice to bude negativní reklama a možná více lidí se začne zajímat o sport.Tyto stránky čte jen pár lidí.

Karel Karásek napsal:
14 Června 2012
IP: 95.226.154.*
Právě jsem v tuhle chvíli na dovolené mimo republiku,tak jsem dal včera v noci Marušce Hrachové souhlas k přepisu mého emailu adresovaná členům KVS a členům VV ČAST do tohoto fora,který jsem napsal okamžitě po zveřejnění nominace.Přepis emailu najdete v dřívějších příspěvcích,který tam zadala Maruška mým jménem.Po napsání tohoto emailu se mi ozval M.Hájek a Petr Korbel.Korys sám uznal,že je to asi nejspíš taky pěkné svinstvo,že P.Klos nejde na MEJ.M.Hájek se mi snažil přes telefon vysvětlit,jak je to s Katkou.Některé věci pro mě byly pochopitelné a některé ne,ale nic to nemění na tom,že nominace se už opravdu nedělají podle výsledků,ale podle toho komu je kdo sympatický.Pro mě jsou jasně směrodatné výsledky,pokud jsou ty výsledky na stejné úrovni,tak potom by o nominaci mě rozhoidovat věk.Do téhle chvíle jsem nikde nečetl proč na MEJ jede nebo nejede ten či onen.Vždycky se nominace někomu nelíbí,ale tohle tady ještě nebylo!!

l.cimfl napsal:
15 Června 2012
IP: 62.204.234.*
Dobrý den. Kupte si dnešní PRÁVO (15.6.)s přílohou Víkend, která obsahuje celou jednu stránku od Vl. Koláře, který pořídil rozhovor s pí Marii Hrachovou. Další komentáře a příspěvky do diskuze už asi nebude potřeba. Budeme jen očekávat reakci našeho VV.

mvp napsal:
15 Června 2012
IP: 89.250.109.*
Tak sem si odskočil do trafiky ... pěknej rozhovor ... ale vy si fakt myslíte že to něco změní ... že tahle "parta hic" má potřebu komentovat něco někde v Právu?

l.cimfl napsal:
15 Června 2012
IP: 62.204.234.*
Netušil jsem,že této diskuze se účastní také Ministerstvo(m)vnitra(v)a policie(p).

mvp napsal:
15 Června 2012
IP: 89.250.109.*
dost legrace ... sme všude ... všechno sledujeme ... až nastane čas ... přijdeme si pro ně

pozorovatel napsal:
15 Června 2012
IP: 88.102.177.*
hezký článek, jsem zvědavý zda něco změní , ale myslím , že ne , vyšumí to jako ostatní diskuze .)

Fanda pinku napsal:
15 Června 2012
IP: 78.102.210.*
Dokáže si někdo po této hysterii představit
Tomanovskou a Mynářovou v jednom týmu? Vzhledem k tomu, že za rok budou na příštím ME zřejmě tvořit základ repre,tak se obávám, aby škody, které už tato aféra způsobila v rámci přípravy současného týmu, neovlivnily vztahy mezi juniorkami i v příští sezóně.Je sice možná až dojemné,jak se Maruška bije za svou frýdlantskou svěřenkyni, nicméně ustavičná medializace této kauzy už v rámci přípravy současného týmu udělala více škody, než by dokázala španělská chřipka. Pokud tedy nikdo nemá nějaké konkrétní řešení dané situace, které by bylo lepší,než je současný stav, tak by asi opravdu bylo nejlepší udělat za nominac tlustou čáru a věnovat se naplno tréninku.

.x.y napsal:
15 Června 2012
IP: 194.212.173.*
Fandím paní Hrachové, ona se nebije jen za svou svěřenkyni , ale za špatné, chaoticky neprůhledné vedení, kde panuje nepořádek, který vedou bezpáteřní lidé, který vyhovuje pár vyvoleným. Pánové si z toho udělali vlastní business, a myslí si, že na pány není metr. Tady se člověk dočte jak to pan Korbel a jiní myslí dobře a zatím jen na veřejnosti tlachají a když mají zvednout ruku, proti kamarádovi tak to jsou nějak bezrucí. Pánové charakter to je to slovo. Co říkám, tak si za tím stojím, a neschovávám se jak malé rozežrané děcko. Např. Chování arogantního Korbela v jednom příspěvku ... Vádí Vám to? Co člověk ve vedení tak arogance, hulváctví, agresivita atd. A proč by to nedělali, když mají podporu ... .

Emmons napsal:
15 Června 2012
IP: 85.71.143.*
Jsem aktivní hráč. NIkdy mi nebyl pan Hájek sympatický během koučování,ale to je každého věc,ale aby sprostě urážel a nadával i trenérovi soupeře a pak i vlastnímu svěřenci,kterému bylo 13 let, je něco až nechutného. A to že se posmíval cizímu neštěstí a sám má k něčemu podobnému velice blízko,je neuvěřitelné.Holt podle sebe soudím tebe,vyďte p. Hájek?! A to, že je tato nominace až s prominutím nechutná, to vidí každý kdo umí číst pořadí žebříčku,ale přijde mi na druhou stranu špatné napadat nominované a rušit jejich nominaci ve "prospěch" druhých. Stojím za tím že by rozhodně měla Kačka jet, ale nebral bych nominaci K. Mynářové(i když na to teoret. neměla letos výsledky). Snad se to tady časem zlepší...

fanda napsal:
15 Června 2012
IP: 89.24.93.*
Je mi až na zvracení z toho "trenéra" Hájka, který je nejenom ostudou pro náš pinec, ale i jako veřejné pohoršení na zahraničních mistrovstvích. To, co stojí v tom dopise je něco vpravdě necuttného.

Natálie Samková napsal:
15 Června 2012
IP: 85.71.134.*
V tomto sportu byla vždy nespravedlnost a proto doufám, že se konečně jednou prolomí ledy. Moc fandím Kátě ať tento boj vyhraje a jede na MEJ, kde věřím, že ukáže jak na to má a všem co souhlasí s aktualní nominací ať spadnou čelisti.

Veronika Malíko napsal:
15 Června 2012
IP: 93.99.148.*
100000000% podporuji nominaci K.Tomanovské a opět mě nepřekvapuje prohnilost vedení českého stolního tenisu !!!!!Většina lidí v tomto vedení by se mělo vyházet a u těch nějvětších zkorumpovaných expertu by nebylo špatné zařídit nějakou tu dovolenou ve CHLADKU !!!!!Novinka o chování rep. trenéra Hájka je opravdu zajímavá a pokud je také pravdivá nechápu jak takový člověk může reprezentovat náš stát a být holkám příkladem !! Je to skandál !!!

Andrea napsal:
16 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Dobrý den,
myslím, že lidé z vedení by se měli konečně chytnout za nos a začít něco koncepčně, smysluplně dělat.
Vymlouvají se na nějakou BLBOU náladu ve společnosti. Blbá nálada ve společnosti nepanuje a plést si blbou náladu a nepořádek ve vedení pinecu, je velice naivní. Někteří jedinci budou nyní podrážděni článkem p.Hrachové, Ale co se na to podívat z druhé strany? Co těm trenérům, managerům jednotlivých oddílů zbývá než začít si veřejně stěžovat, aby konečně je někdo vyslyšel, aby zasedli ke kulatému stolu a zapojily mozkové buňky a nerozhodovali pouze ve vlastní prospěch svých oddílů? Myslím, že paní Hrachová nemá zapotřebí prát špinavé prádlo na veřejnosti, ale když druhá strana nechce vzejít v jednání a je to již po několikáté co tedy zbývá? ...začít zveřejňovat dopisy, články do novin ... .atd. Je potřeba pánové komunikovat, komunikovat a zase komunikovat ( pes, který je zahnán do kouta - kouše). Na rozdíl od pana Hájka a jiných " expertů " má paní Hrachová jméno a něco dokázala.
Vezměte do týmu Kaču, nechte tam Karolínu děvčata si to mezi sebou umí vysvětlit, stáhněte Hájka, po něm nikdo plakat nebude, nahraďte jej normálním trenérem ( snad nemáme jenom psychopaty ) a budou obě strany spokojené. A již nyní začněte přemýšlet, co s načatým večerem, tzn. přemýšlet koho dát jako normálního trenéra, a pana Hájka si nechte jako svého dvorního trenéra pro VV ČAST.

tonda123 napsal:
16 Června 2012
IP: 94.138.109.*
vsichni jste uplne mimo!

Fanda pinku napsal:
16 Června 2012
IP: 78.102.210.*
Tři týdny před vrcholem sezony se tréner neodvolává.Po celoroční práci by měl dostat šanci dokázat, co v něm skutečně je. Navíc přes všechny výtky dosáhly juniorky na mezinárodní scéně letos určitě lepší výsledky, než v sezóně minulé, když ve Slovinsku a teď i v Polsku byly v singlech dokonce na bedně.

mvp napsal:
16 Června 2012
IP: 89.24.91.*
fanda má bohužel pravdu ...

džordž napsal:
16 Června 2012
IP: 78.45.9.*
ááá, toník123 je tady..., i se svými moudry k tématu...

Martin napsal:
17 Června 2012
IP: 89.29.13.*
Vážení přátelé,to jste si snad ještě nikdo tady nevšímli co se tady děje od zvolení nového předsedy Zb.Špačka?Jen samé problémy a problémy.Pan Endal s p.Špačkem si hrabou do vlastní kapsy,když si založili RCM a dalY se jich do vlastních klubů.V problémové nominace na MEJ jsou protěžováni hráči Prahy a Havířova,nominaci na ME a olympijskou nominaci dospělých si schvaluje KVS,která spolupracuje s Prahou a Havířovem.No a tedˇbude znám nový reprezentační trenér.A víte odkud bude?Budou noví vedoucí represtředisek.A víte odkud budou?Tohle je partička lidí,která si dohazuje kšefty mezi sebou,tím i nominace,tím i střediska a hlavně tím prachy!!!!

džordž napsal:
18 Června 2012
IP: 89.111.92.*
Tak jaký je další (ne)vývoj této kauzy? Nikde nic!

tonda 123 napsal:
18 Června 2012
IP: 83.208.90.*
kdo jsi v profilu dzordzi!!!!!!!!

mpv napsal:
18 Června 2012
IP: 109.202.91.*
"Kauza" si žije vlatním životem ... nominace schválena, trenéři mají plnou podporu svazu, příprava v plném proudu ... tak vzhůru do Rakous ... máme dlouhodobé cíle ... co bude za měsíc, dva není tak podstatné jako co bude za pět, šest let ... Zní to pěkně ... tak teda uvidíme?

kuk napsal:
20 Června 2012
IP: 82.100.31.*
tak co nového? no asi nic , že mě to nepřekvapuje .)) vše vyšumí

Viktor Weber napsal:
20 Června 2012
IP: 90.178.205.*
M. Hrachová,
neviem prečo se čudujete, když podobné praktiky ste v nominaci na ME dospelých také praktikovala. A na ME jela hráčka do partie H. Bartošová a ne finalistka MČR a MČR ve čtyrhre I .Weberová. Pritom ste slečnu Bartošovu ako trenerka repre. ČR nikdy ani do EL nepostavila.Vtedy ste se odvolávala na vrcholovu komisi ČAST a nominaci repre. trenerky a sportovní výsledky se nebraly vubec v úvahu. Skuste i Vy teraz toto rozhodnutí rešpektovať tak, jako jsem já a mnoho ďalších museli Vaše nešportové prešlapy také bohužel rešpektovať. A sve pochybení ste nasledne také nominaci na MS I. Webereovou okomentovala její sportovními výsledky ako zasluhu na nominaci. Že této praktiky ste Vy v repre. ČR uviedla do pohybu, tak se s tým i Vy naše ,,ikona,, mala také již smieriť. Ja jsem také byl za jasné regule a nastavené nominačné prostriedky, které by maly byt vopred dané. No v stol. tenisu za celú dobu t.j.více jak 25 let, to nikdy tak nechodilo. Trenery neboli pre hračov,ale hráči robili jméno trenerom, ktorí ale vždy s ními manipulovali dle toho, z akeho oddílu bol, kdo ho trenoval a jaké mal vazby na ČAST. Ńikdy nešlo o športovú výkonosť, korektnú nominaci dle výkonosti a uspešnosti na medzinarodnom poli.
Preto i nominovaným dievčatám prajem na MEJ vela uspechov a také i hodne medailí. Pametám na 11 medailí z Paríže které sme dovezly z MEJ, a boli jsme p. Hybnerom kritizovaní, že ale žádna nebola v singlu. Kde ty doby jsou? Dnes omdlievame už pri jedné medaili z MEJ, ak ji vubec dovezeme.
Viktor Weber
P.S. Prosim Vás, takáto podpora je pre politické organizace ešte pochopitelná. Buďme trochu hrdý na nominaci stať se reprezentantom ČR. I ja, když dostal ponuku ČAST, že jako kadetka muže si MEJ zaplatiť, zeptal jsem se moji dcery. Zaplatim ti učasť na MEJ, navrhla to ČAST. Ona byla hrdá a povedala. Buď ma nominují jako reprezentantku, zaplatí pobytové náklady, tak rada se MEJ zučastním. Ale jak by se na mna pozerala dievčatá, že idem na MEJ jen proto že má tatka prachy a ja se tak stanem za peniaze reprezentantka ČR. Ja na MEJ radší nepujdu. Takuto hrdosť by sme mali u našich detí vychovávať. Lebo čo brání rodičom a hráčke vycestovať na MEJ, aby videla jejich dcera, že MEJ je o niečom inom a nie turistika na stolech v ČR. Čo jsem taky ja méj dceri umožnil a byl na MEJ na dovolené v Paríži. A když na to bude mít, nik ji v nominaci nezabrani, ak bude nejlepší. To bola také slová p. Botka kdyz sme učasť na MEJ za vlastne prachy odmietli z výše uvedených duvodu. V nasledujícich letech sme z MEJ kadetek, juniorek dovezli 2 zlaté, 2 strieborné, 2 bronzové jak v singlu, tak v čtyrhre a v družstvech. Kde je doba, býť hrdý - že jsem reprezentant ČR. Dnes je to už len o penezích a peticích. Ste presvedčená, že to do buducna nekomu prospeje? Najme hráčke? Poďme udelať petici a zaslať na český olymp. Výbor, aby také nominoval 3. hračku do družstva na olympiadu, když si nominaci vybojovala Dana a Iveta, aby byla nominovaná také do družstva i Štrbka. Bohužel by žádná petice nepomohla, lebo podmínky ITTF o účasti jsou každemu jasné. Pritom touto peticí vlastne chcete zmeniť rozhodnutí trenera ČR, KVS a nasledne i schválení VV ČAST. A to je už proti logike mého myšlení. Ak by petice byla pred týmto rozhodnutím vyše uvedených ludí a komisí, ešte by se to dalo snad omluviť, snad by to i nekdo mohl i pochopil.Pritom se máme domýšlať o ktorú hráčku se jedná. Je to Adamková -Štefcová, nebo K. Tomanovská, alebo Mynářová? Lebo neni uvedené jmeno hráčky, která mala horší výsledky a kdo má byť na ukor Tomanovské vyradený z reprezentaci. Jaké je jmeno hračky, která nemala také dobre vysledky ako hračka, za kterou má byť touto petici nominovaná K.Tomanovská? Jak máme podepsať petici proti nominaci ČÁST, když nevíme duvody rozhodnutí nominace trenerem ČR, KVS a VV ČAST? Nerozhodovaly o nominaci i jiné faktory - ako su moralné vlastnosti - alebo ješte nezvladnutie alkoholového opojení na sustredení v Brne - čo mohla považovať CAST ako dosť podstatný faktor na nominaci na MEJ 2012? Vidíte, že když neznáme duvody, proč bolo o nominaci takto rozhodnuto, tak je takáto petice dle mého názoru uplný nezmysel.
>
>Viktor Weber

pozorovatel napsal:
20 Června 2012
IP: 88.102.157.*
tuto kauzu neznám , ale pokud tu pan Weber mluví o alkoholu tak jako žok byly obě hráčky .)) , ale to bych tu nevytahoval , neboť si hráčky , kvůli teatrálním výstupům pana Lebedy , vytrpěly dost ,ale pokud tato nominace dopadne jak je teď , pak už vážně nemá cenu dělat turnaje , žebříčky apod , protože se bude dělat nominace už jen podle sympatií )

realista napsal:
20 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Pane Weber, mluvíte nám, kteří o této kauze něco víme z duše. Děkujeme Vám za váš příspěvek a stejně tak vítáme vyjadření k nominaci p. Hájka na oficiálních stránkách, který (ač nemusel reagovat) velice výstižně popsal situaci kolem nominace a je určitě dobře, že dostal možnost na štvavou kampaň rozpoutanou určitou zájmovou skupinou reagovat. Nezbývá,než popřát děvčatům mnoho úspěchů na ME, a pevně věřím, že je ta nepřejícnost, která z některých příspěvků přímo čpí, vyburcuje k co nejlepším výsledkům.

Martin napsal:
20 Června 2012
IP: 89.29.13.*
Vážení sportovné přátelé,přečetl jsem si na stránkách svazu vyjádření p.Hájka k nominacím hráček nebo nenominacím hráček družstva juniorek.Pro mě jste p.Hájek normální totální arogantní blbec!!Vy řešíte zásadně tady jenom p.Hrachovou a rodiče hráčky Tomanovské.Nechápu jaktože jste ještě trenér reprezentace juniorek.Pokud si Vaše vyjádření holky přečtou,tak bych reagoval tak,že bych Vám řekl o tom myslím a atˇsi to hrajete klidně sám.Vy nechápete,že je to jejich kamarádka a ony ji chtějí ve družstvu a pro ně jste jenom totalní vychloubačný blb,který tady jen sám sebe chválí.Jen tak naokraj,trenérem Polanského a Seiberta byl vždycky jenom p.Braun,Vy jste byl jenom loutka.Proč jste byl vlastně vyhozen z Ústí nad Labem?To už radši nenapíšete,že?

kuk napsal:
21 Června 2012
IP: 82.100.31.*
Hezký článek ukázalo to jen jedno p. Hájek je výborný řečník Toť vše ) největší hláška neubližujte děvčatům ) škoda , že nechápe , že tato diskuse vznikla právě proto , aby jim už nebylo ubližováno

mvp napsal:
21 Června 2012
IP: 89.250.109.*
Je to Jekyll a Hyde ... je to bájnej vypravěč ... vono v něm jako něco dříme v tom klukovi ... ale je to velmi kontroverzní až nebezpečná osoba ... jen na okraj ... není pravda že byl v Ústí jenom loutka ... rozjel to tam, Seiberta naučil základy a přivedl Brauna ... co bylo pak dál ... to je jinej příběh ... pozitivní na jeho práci je že pěkně rozčeřil vody našeho smrdutýho rybníku ... víc a asi i líp se trenuje ... uvidíme jak to bude dál ... málo co uměl dotáhnout do zdárnýho konce ... no vlastně si na nic nevzpomínám tvl ... já ho tady skoro obhajuju a to ho fakt nemám rád

petice za Hájka napsal:
21 Června 2012
IP: 78.80.154.*
Takových nabídek a on chudák musí trénovat ty holky co akorát chlastají a bolí je kolena. Vyhlašuji petici,aby mohl odejít do nějakého profesionálního klubu v zahraničí

pozorovatel napsal:
21 Června 2012
IP: 88.102.177.*
vždyť měl nabídek jsi to nečetl?) ale chce to tu spasit a já mu vlastně fandím je nepochopen .))

vs napsal:
21 Června 2012
IP: 212.27.200.*
Přeju Hájkovi, ať jim to na MEJ vyjde a zavře oponentům hubu.

pozorovatel napsal:
21 Června 2012
IP: 88.102.157.*
Howght ))

Michal napsal:
21 Června 2012
IP: 84.242.70.*
Dnes jsem si přečetl stanovisko reprezentačního trenéra a musím se zase jen smát. Kritéria pro nominaci - co to je? (podle takových kritérií tam může poslat třeba i nějakou baletku,která pravidelně trénuje, ve škole má samé jedničky a je štíhlá, přesto pinec nikdy nehrála...)Talentovaná hráčka mladšího věku? Co to je - copak holka ,která je o rok nebo o dva starší už je stará a netalentovaná. Tyto argumenty jsou v pinci od doby co se na MEJ jezdí. Mladý Korbel taky všude jezdil na úkor ostatních,kteří výsledky měli a kde je? Jakou nesli odpovědnost ti kteřího tam nominovali a výsledky nebyly? ŽÁDNOU - jen to dopadlo přesně podle toho jak to vypadá teď... Nikdo trenéra reprezentace dělat nechce. Já se panu Tomanovskému nedivím,že se ozval a zastal se dcery a pokud takových rodičů bylo víc, tak se divím,že se VV tímto problémem nezabýval dříve. Vlastně nedivím,protože mu to vyhovovalo a stěží by hledal někoho dalšího, kdo by jim šel takhle na ruku.

Emmons napsal:
22 Června 2012
IP: 85.71.143.*
Může mi prosím někdo vysvětlit jak může být kritérium redukce nadváhy?? To jako si představuje "pan trenér" Hájek jak? Ty seš podle mě o 2 kila těžší,tak nazdar,nejedeš? to urřitě dodá hrráčkám sebevědomí...A nebo to snad myslel na sebe,protože si to nedovedu jinak vysvětlit.

hráč napsal:
22 Června 2012
IP: 95.102.198.*
Myslím pane Hájek, že samochvála stačí.

Andrea napsal:
25 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Dobrý den,
tak se nám konečně pan Hájek svěřil, jak to tedy ve skutečnosti je. Škoda, že to nebylo před diskuzí, co komu brání napsat příspěvek na ČAST proč ta né ona. Vyvaroval by jste se praní Vašeho jména a jiných z ČAST. To, že Vám a jiným tento web leží v žaludku je evidentní, nelze vše vařit pod pokličkou tak jak by jste si mnozí přáli ... ještě, že ty diskuze probíhají, jinak bychom se nic nedověděli. Děvčatům nikdo tady neubližuje ( naopak doporučuje se ponechat sestavu a jen jí doplnit) pouze se diskutuje proč jste nominoval tak, jak jste nominoval.To že je to tady anonymní ( neustále stížnosti na stránkách ČAST )je zcela normální a běžné i ve světě, dalo by se říci tak jako u Vás v ČAST je normální NEKOMUNIKOVAT,vyjadřovat se až ve chvíli kdy to nabírá neúnosnou mez a hlavně vyjadřovat se ex-post.
Děvčatům určitě přejí všichni, aby uspěly, Vám pane Hájku přeji ( přejeme ), aby jste uspěl a v pravou chvíli odešel (nejlépe po tomto mistrovství). Určitě Vás v zahraničí čekají s otevřenou náručí a CZ pinec si na chvíli odpočine a možná uvědomí, jaká že to PERSONA nás opustila.

vs napsal:
25 Června 2012
IP: 212.27.200.*
Co se týká ČAST naprostý souhlas s Andreou. Tyt věty by se měly tesat do kamene a umístit k hlavnímu vchodu do ČAST.

realista napsal:
26 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Vážená paní Andreo!
Jako matka malého stolního tenisty, který si vybral sport po tatínkovi (takto jste se pojmenovala ve svém 1. z mnoha Vašich příspěvků),do p. Hájka a potažmo ČAST šijete docela slušně. Skoro bych Vás podezříval, že jste v dané kauze zainteresovaná mnohém více, než je zdrávo.Nebýt toho malého chlapečka,tak bych Vás nejspíš tipoval na příští kandidátku na trénerku juniorek.

mpv napsal:
26 Června 2012
IP: 89.250.103.*
jj ... byla by to švanda vědět ... kdo jsme tady kdo

realista napsal:
26 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Ono je ted celkem jedno,kdo je kdo,spise je pro jiste kruhy smutne,jak malou to ma ucast a odezvu vzhledem k tomu,kolik energie a telefonatu tomu Maruska a spol.venovali.Slibovali si urcite vice.

Mira napsal:
26 Června 2012
IP: 88.101.7.*
Tak ten největší darebák Hájek nám na oficiálních stránkách ČAST vysvětluje jak že to bylo. To je dobrý.

pozorovatel napsal:
26 Června 2012
IP: 88.102.157.*
milý realisto kdoví jestli se nejmenuješ Michal )

realista napsal:
26 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Když se nazýváš pozorovatelem,tak si mohl vypozorovat,že Michal je toho času na soustředění s juniorkami v Holandsku a nejspíš má jiné starosti,než přispívat do této bezesporu velice plodné diskuse.

Andrea napsal:
26 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Tak bohužel jsem dopoledne chtěla poslat komentář, zejména pro realistu , ale vůbec se mi to zde nezobrazilo . Tak to mám alespoň uložené v PC a mohu si to číst sama Škoda, možná bych Vás pobavila !

Andrea napsal:
26 Června 2012
IP: 89.176.170.*
...realisto, opravdu nejsem kandidátka na trenérku, pouze rodič vodící syna na pinec. Jen vidím, co se odehrává v halách ( jezdím totiž se synem na turnaje ) a mnoho trenérů řeší příspěvky, chod hal a nesystémovost, kterou zaštiťuje ČAST. Pár reprezentantů znám, slyším jejich názory. Hráči a hráčky to samozřejmě těžce nesou, když cítí nespravedlnost.
Co se týče pana Hájka, má nesportovní chování, a to není příklad pro sportovce, pravidla stolního tenisu, čl. 3.5.2, by měl mít p. Hájek jako večerníček ke každému spaní. Vidím trenéry, co mají přirozený respekt, při tom jsou tvrdí na své svěřence, ale pak vidím, že se hráči obrací s důvěrou na trenéra a žádají jej o přítomnost na turnajích, i když kolikrát již není jejich aktuálním trenérem.

Andrea napsal:
26 Června 2012
IP: 89.176.170.*
Sama jako rodič vím, že trenéři, kteří kluka trénují, mohou jít příkladem. Mají moji ( jako rodiče ) naprostou důvěru. Naopak mi pomáhají zvládat jeho emoce. Neumím si představit, že bych syna posílala trénovat s někým, kdo by neměl naši a hlavně jeho důvěru. Hlavní úkolem trenéra ( ve všech sportech) je přimět svěřence, aby rady a náměty pojal za své a ztotožnil se s nimi a věřil jim.

Andrea napsal:
26 Června 2012
IP: 89.176.170.*
...píši, píši po částech a stejně to nebere vše

pozorovatel napsal:
27 Června 2012
IP: 88.102.157.*
ano to vím ) no a? jak víš , že jsem mluvil o Hájkovi?)je to jasné )a k této diskusi , myslím , že plodná je nepadají tu žádné urážky jen fakt , takže nevidím problém M..o

realista napsal:
27 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Na toho Hájka fakt nebylo tak těžké přijít,to se nemusím ani jmenovat pozorovatel a co se týče te plodné diskuse, tak mi tam nějak chybí ty plody.
(rozuměj hmatatelný výsledek).Pokud ale bylo cílem překonat co do počtu příspěvků lihovou aféru z Brna,tak díky Andree, která to dává po kapitolách,se to možná podaří.

pozorovatel napsal:
27 Června 2012
IP: 88.102.157.*
pro mě je třeba plod , že jsem se dověděl nějaké podrobnosti k této kauze došlo i k vyjádření Hájka ať je jakékoliv , myslím , že až na pár příspěvků , si k tomu každý řekne svůj názor ..a co nesedíš v hospodě a neřešíš různé věci? ... prostě tu probíhá diskuse no komu vadí nemusí se jí účastnit .))řeší se aktuální dění v pinčesu , já bych klidně uvítal nějakou oficiální diskuzi třeba na stránkách ČAST s registrací jménem proč ne ...

realista napsal:
27 Června 2012
IP: 193.179.220.*
A já Blbec si vždycky myslel, že petice se vyhlašují a podepisují, aby se něčeho dosáhlo. Tak to se teda fakt omlouvám.

pozorovatel napsal:
27 Června 2012
IP: 88.102.157.*
jo tak takhle se jmenuješ no konečně to vím )tak já tohle neberu jako petici ale diskuzi o petici pochybuju , že sem ze svazu kromě Hájka někdo nahlídne .))

realista napsal:
27 Června 2012
IP: 193.179.220.*
Blahoslavení buď chudí duchem neboť jim patří království nebeské.

Franta napsal:
08 Červenca 2012
IP: 178.72.208.*
Jedná se o mlácení prázdné slámy.Nic se nezmění.

Malá poznámka napsal:
10 Červenca 2012
IP: 90.176.67.*
Dobrý den,
problém je určitě v trenérovi a bohužel i jeho podpoře ze strany vedení, ale možná i přístupu mládežnické špičky, které stačí, co umí.
Na druhé straně vše zde probírané vyplývá ze situace v tomto sportu, který má bohužel u nás velkou historii a (zatím) i velko členskou základnu. Ale jinak v popuparitě "prohrává".

Ale chtěl bych se zastavit u jiné věci, která s tím souvisí a byla zde sem tam zmíněna.
Dokud my všichni budeme podporovat takovéto praktiky v době, kdy to rodiči, klubu nebo svazu bude vyhovovat, tak se to bude opakovat stále dokola a křičet budou jen ti v dané chvíli ukřivdění.

Příklad za všechny:
uvádí se tady i jméno P.Klose (vůbec nic proti němu a ať se mu daří), ale způsob jeho účasti na závěrečném žebříčkovém turnaji dorostu byl jeden velký podvod (vědělo se předem, že O.Bajger nebude hrát, samozřejmě se to náhradníkům nesdělilo a jen tak náhodou byl ráno Klos připravený hrát a také hrál, celé to zřejmě organizoval jeden z kritiků v této diskuzi), ale v té době to zase vyhovovalo jiné "partě"

Přestaňme všichni (všichni včetně každého z nás) s těmito praktikami a možná takováto diskuze nebude příště třeba !

mpv napsal:
10 Červenca 2012
IP: 89.250.103.*
Malá poznámka má velkou pravdu !

Adámek Kojtík napsal:
14 Červenca 2012
IP: 80.188.236.*
Já bych řekl, že nové vedení VV ČAST udělalo za poslední dobu několik bot a tohle je jedna z těch největších. Pan Špaček prokazuje svůj amatérizmus každým coulem a není schopný ničeho vyjednat. Jeho stanovisko je klasické zametání problému pod koberec. Místo toho, aby Hájek letěl jako špinavé prádlo, tak se vyjádří, že problémy jsou na obou stranách a po MEJ se budou řešit. Tyhle kecy si může nechat na meetingy politických stran.

realista napsal:
15 Červenca 2012
IP: 193.179.220.*
Nevite nekdo,jestli bude ta petice na 1. strance pincesu do vanoc nebo az do pristiho mistrovstvi Evropy? Pri vsi ucte ke 100 prispevkum jsou uz to vsechno stare povesti ceske a takova informace o skvelem postupu kadetu pres nemce do ctvrtfinale by se na jejim miste urcite vyjimala lepe.

Andrea napsal:
15 Červenca 2012
IP: 217.66.171.*
... . do té doby než Hájek odletí do Indie se svým mluvčím realistou.

realista napsal:
15 Červenca 2012
IP: 193.179.220.*
Jsem rád Andreo,že jsi konečně pochopila,že Hájek je opravdu ten nejlepší tréner i pro nadcházející Mistrovství světa v Indii.Vidím, že sis vzala mé příspěvky k srdci a šla také trošku do sebe.Jen tak dál.

Andrea napsal:
15 Červenca 2012
IP: 217.66.171.*
Nějak Ti to nevychází s tou obhajobou výsledků Hájka, realisto. Zatím kromě prostoduchých, rádoby vtipných poznámek, nevidím vysvětlení, v čem je lepší být 9.-16. lepší než 7. ? Možná, že jsi z líhně Hájka a jemu podobných, kteří taky prazvláštně vysvětlovali postavení na žebříčku. O tom, že tam Tomanovská být měla, již není pochyb.

pozorovatel napsal:
16 Červenca 2012
IP: 93.82.166.*
Možná by pan Hájek měl vzít do Indie i novináře Slobodziana, který na svazoých stránkách a za peníze ČAST píše nesmysly jako zpravodajství z MEJ. Zřejmě další do klubu realista a Hájek

realista napsal:
16 Červenca 2012
IP: 193.179.220.*
Výsledky bych srovnával až po ukončení celého mistrovství a v jednotlivcích to opravdu může být už jen těžko horší, než loni, kdy holky neprošly ani branou 1. kola.Navíc včerejší soupeř - Srbky, byl určitě o dost těžší, než Švédky loni v boji o medaili.Někdy je to také tak trošku o losu, ale na to Andreo (vzhledem k tomu, že zřejmě nejsi na rozdíl ode mne prostoduchá)příjdeš časem sama. A to už nechci připomínat, že hlavně díky Tebou preferované Tomanovské se v Kazani v jedné chvíli holky ocitly na pokraji udržení v elitní skupině a jen díky Karin,která otočila prohraný zápas s Angličankami se letos neplácaly ve 2. koši.Tím ovšem nechci tvrdit,že ve Schwechatu Kačka za dosažené výsledky v sezóně být neměla.

pozorovatel napsal:
16 Červenca 2012
IP: 88.102.157.*
pozorovatel : no sice s tebou souhlasím , ale pozorovatel jsem jááá

Vladimír Slobod napsal:
19 Červenca 2012
IP: 195.202.158.*
Žádám anonyma pod označením "pozorovatel", aby napsal konkrétně, které "nesmysly jako zpravodajství z MEJ" píše Slobodzian. To abych se případně "poučil" od velkého "experta". Předpokládám, že se toho nedočkám, protože lidé tohoto typu jsou zbabělci, kteří se nedokážou pod vlastní názor podepsat jménem a příjmením. Kecy o tom, že anonymní diskuze jsou zcela běžné na internetu, neberu. Můžeš mně anonyme "pozorovateli" napsat třeba soukromě na můj veřejně dostupný e-mail, když už se bojíš přiznat svou identitu na tomto webu. Jestli jsi ?pozoroval?, tak se vůbec nezapojuji to těchto planých diskuzí a důrazně tě upozorňuji, aby sis nebral/a vůbec moje jméno do své nevymáchané huby a nepsal ho na tento web. Jinak není problém zjistit podle IP adresy, z kterého PC odešel dotyčný příspěvek a zveřejním tvoje celé jméno já. Asi bude v budoucnu dobré projednat s majitelem webu Pawlem Gasiorským, aby dovolil diskutovat pouze řádně zaregistrovaným lidem s uvedením jména a příjmení. I když na druhou stranu urážky od pablbů nebolí?

pozorovatel napsal:
19 Červenca 2012
IP: 88.102.157.*
chci jen dodat že jsou tu dva pozorovatelé )a možná by nebylo od věci aby se dali aspoň přezdívky registrovat

Andrea napsal:
19 Červenca 2012
IP: 89.176.170.*
Dobrý den pane Vladimíre Slobod ,,,
myslím , že tak jednoduché to s IP adresou nebude. To by jste se musel obrátit na jiná místa, aby jste nás začal identifikovat jako např. Policie ČR. To, že se tady píše anonymně je normální věc, která funguje po světě. Doby soudruhů, jsou již naštěstí pryč. Např. hlasování v ČAST také probíhá anonymně, dokonce co má být zveřejněno není zveřejněno, nebo s velkým časovým odstupem.
Maličký postřeh: nějak jste přitvrdil ve slovníku - není hodno těchto stránek

pozorovatel napsal:
19 Červenca 2012
IP: 88.102.157.*
a hlavně co on napsal , že píšete nesmysly? a nemá snad právo na svůj názor? myslím , že tu padají horší urážky , které se mi taky nelíbí a nebo udělejte na svazových stránkách svoji registrovanou diskuzi rád se ji zúčastním!!

Fanda pinku napsal:
19 Červenca 2012
IP: 94.113.176.*
Andreo, přece si nemyslíte, že v našem zkorumpovaném státě je až tak velký problém potřebné údaje (třeba i přes polici) získat.
To by jste mne po tom všem co se tu děje vážně rozesmála.

Andrea napsal:
19 Červenca 2012
IP: 89.176.170.*
... myslím, že policajt se takovou hloupostí zabývat nebude a existuje zpětná vazba, a sám, kdo by toto info poskytl, si přivodí zbytečné problémy. Vyhrožovat odhalení jména podle IP adresy je blbost a jako redaktor to asi p.Vladimír ví, akorát si možná myslí, že na těchto stránkách je jen hlupák.
Já tady píši pod svým jménem a nevadí mi přezdívky, o tom to tady není.

Magor napsal:
19 Červenca 2012
IP: 77.93.216.*
No a když to vezmete přes anonymizer tak vám vyjede v diskuzi úplně jiná IP adresa.

Andrea napsal:
19 Červenca 2012
IP: 89.176.170.*
Pane Slobodziene, kdy nám napíšete něco o panu Hájkovi a jeho přístupu k děvčatům? Sedíte vedle něj ještě s druhým trenérem a fotografem. Korektní ( nezávislé ) foto, jak opět hází lahví na ČAST by se hodilo. Za celých pět setu povzbudil děvčata 5x, opět jen vyčítal a rozčílením se ani nepodepsal a to podotýkám, že holky vyhrály nad Slovinkami. To je vizitka ČESKÉHO REPREZENTAČNÍHO TRENÉRA. Člověk když ho vidí, tak si připadá jako v cirkuse a své číslo zahájil šašek.
Samozřejmě gratulace děvčatům a nejen jim, ale i ostatním reprezentantům.

Vladimír Slobod napsal:
20 Červenca 2012
IP: 195.202.158.*
Andreo, nepíšete pod svým jménem, ale zbaběle se schováváte pod tuto přezdívku. A pro vás platí to samé co pro "pozorovatele" alias Andreu: neberte si moje jméno do své nevymácháhané pusinky, nikdo vás k tomu nevyzýval. Pokud máte trochu odvahy, tak na nějakém turnaji kdekoliv (třeba i tady ve Schwechatu) za mnou přijďte a můžete mi sdělit své názory na vedení českého stolního tenisu. Tady na tomto DF je to jen plácání prázdné slámy. A opravdu mě nebaví vám odpovídat na invektivy a bude nejlepší, když vám to řeknu osobně hned tady ve Schwechatu.

Andrea napsal:
20 Červenca 2012
IP: 89.176.170.*
Vážený pane,
jestli považujete otázku za urážku, tak promiňte. Pouze jsem napsala, že nám chybí foto trenérů. Na ČAST jsou fota hráčů, tak někteří fanoušci jako já, by uvítali i fota trenérů. Novináři se chovají objektivně!! Snad se máme čím chlubit?
Přezdívku nemám, jsem tady pod svým křestním jménem. Až budu mít potřebu se s Vámi seznámit, určitě tak učiním.
Stěžujete si na anonymitu, nenapadlo Vás třeba, že někteří tak činí, aby např. nezpůsobovaly problémy svým dětem, sami sobě a to proto ( možná to bude pro Vás překvapení ) někteří z ČAST se chovají pomstychtivě. Kdo moc mluví a kritizuje, nevyhovuje vedení ČAST.
Pouze jsem požádala Vás jako novináře o článek (příspěvek) o repre trenérech a nějaké to objektivní foto.
PS : na stránkách ČAST by jste tento slovosled asi nepoužil. Opět další pozitivum, můžete tady psát jak Vám ruka narostla.
Hezký den ať se dílo daří

realista napsal:
20 Červenca 2012
IP: 193.179.220.*
Andreo, kdyby jste náhodou zase viděla p. Hájka házet lahví, tak vězte, že tentokrát to bylo radostí nad ziskem naší 1. juniorské medaile.

realista napsal:
20 Červenca 2012
IP: 193.179.220.*
Andreo,kdyby jste zase náhodou viděla házet p. Hájka lahví, tak vězte, že tentokrát to bylo radostí nad ziskem naší 1. juniorské medaile.

Milouš napsal:
21 Červenca 2012
IP: 188.175.144.*
Realisto, realita je taková, že na této medauly nemá Hájek žádné zásluhy!! Tamara odmítla jezdit na soustředění, zůčastnila se až závěrečné přípravy. Ondra trénuje v Ostravě.

Alenka v říši d napsal:
21 Červenca 2012
IP: 195.202.158.*
Vzhledem k tomu, že při zápasech Ondry s Tamarou byl p.Hájek jen jako fanoušek, kterých podle dostupných informací bylo ve Schwechatu určitě nemálo, tak tam nikoho jeho reakce nezajímají. Většina fanoušků na repre akcích povzbuzuje české hráče bez rozdílu, což jistě činí a tam by bylo jedno, jestli hází na tribuně lahví. Hlavně, ať se naučí nedávat najevo své negativní emoce, neboť to pak jen přenáší na hráčky, které ho přitom vidí. Ono nikomu asi nepomůže, když zahraje špatný balón si to ještě znovu "vychutnat" s ním. To je hlavní úkol všech trenérů ( nejen v pinecu ), snažit se negativní emoce svěřenců nepodporovat. Vždyť dnes trvá set třeba i jen 2 minuty, "nasranost" si každý může nechat na hotelový pokoj třeba.

Alenka v říši d napsal:
21 Červenca 2012
IP: 195.202.158.*
Určitě patří za MEJ trenérská pochvala p. Pavlu Špačkovi, jehož 4 junioři se probojovali mezi 16, 1 dokonce do čtvrtfinále a tam zle zatápěl evropské jedničce a nebyl daleko od souboje na 7 setů. I při koučování Ondry a Tamary ve čtvrtfinále mixu, za stavu 1:2 na sety a 0:3 nebo 0:4, si vzal time-out a pak se jejich hra úplně obrátila ( plus doobjednal hodně štěstíčka ). Takticky to dobře postavil i ve družstvech proti Belgii, akorát to tam nevyšlo Michalovi Benešovi Prostě musí platit důvěra hráčů ( obzvláště těch mladých ) v trenéra a jeho rady a musí v něm cítit oporu.

Alenka v říši d napsal:
21 Červenca 2012
IP: 195.202.158.*
A ještě k těm nesmyslným osočováním ohledně identity diskutujících. Samozřejmě, že je běžné na celém světě, že diskuze probíhají pod nicky, nemá se samozřejmě urážet apod, ale kritické názory jsou vítané. V českém pinecu obzvláště. Kdo nesnese kritiku, není osobností, protože opravdová osobnost si umí své názory obhájit, i když se třeba jedná o menšinový názor. V ČAST je bohužel zvykem nic nezveřejňovat předem, reagovat jen na kritiku na těchto stránkách, a proto to tak vypadá. Kdyby normálně zveřejňovali kritéria např. nominací, důvody nominací konkrétních hráčů, rozhodování členů komisí, tak by žádné tyhle žabomyší války neexistovaly. Uvědomte si, že i např. tolik všemi kritizovaní poslanci Parlamentu ČR jsou minimálně pod kontrolou celé veřejnosti, jak hlasovali v každém jednotlivém hlasování ! To by se české ping-pongové vody rozčeřily, že ? I hlasování členů rady České národní banky je zveřejněno alespoň podle počtů, aby se vědělo, zda např. úpravy úrokových sazeb probíhají jednomyslně nebo např. 4:3 ! Čeho se tak bojíte, pánové a dámy ve vedení ČAST ? Pak by ani nedocházelo k trapným extempore, když p.Slobodziane, neprávem nařknete pí. Adámkovou, že je ona diskutující "Andrea" a ta je přitom stovky kilometrů odtamtud ! Kdyby jste si dal tu práci a jako novinář by jste to zvládl, tak byste zjistil, že region, ve kterém se nachází řada IP adres, ze které pí. "Andrea" píše se nenachází ve Vídni ( Schwechatu ), ale stovky kilometrů odtamtud. Měl byste se jí omluvit, minimálně před všemi, před kterými jste ji osočil.

Andrea napsal:
22 Červenca 2012
IP: 217.66.171.*
Vážený pane novináři, nebylo by od věci zaměřit se na práci, kvůli které tam jste a vynechat pátrání po bezvýznamné osobě jménem Andrea. Věřte mi, že nejsem ta, která by z očí do očí neuměla svůj názor sdělit. Ten čas ještě nenastal.
Paní Kamile Adámkové se omlouvám, pokud jí mé jméno způsobilo případné problémy. S paní Adámkovou nemám nic společného, snad jen to, že naše děti hrají stolní tenis.
Tím se mi potvrdilo, že dámy v českém stolním tenise, to nemají jednoduché a na rozdíl od pánů (Hájek, Slobodzian) jsou asertivní. Nečekala jsem, že člověk ohánějící IP adresou ( velký odborník ) si tyto banální věci neověří. Snad to výše uvedený příspěvek vysvětlil dostatečně.
V pinecové obci, se začíná nacházet čím dál tím více pacientů pro doktora Chocholouška.
Pane Hájku, tak teď ta obhajoba! A prosím nevymlouvejte se na hráčky, neboť jste to právě vy, kdo vzal děvčatům možnost boje o medaily! Vaše rozhodnutí bylo nesprávné a zvítězil Váš alibismus a nekoncepčnost.

Petr B. napsal:
23 Červenca 2012
IP: 194.212.173.*
Rád bych se zeptal vedení ČAST, jaký byl důvod k tomu, že na MEJ jelo jen 16 našich hráček a hráčů. Při rozhovoru s p. Hájkem a pí. Hrachovou ve Schwechatu to 100% přesně nevěděli ( snad, že je kvóta 18 hráčů ), což zřejmě odpovídá, neboť jen namátkou jsem se podíval, že např. Rakušané, Němci a Maďaři jich 18 měli a dokonce i Bosna a Hercegovina jich měla 17. Na další státy jsem se nedíval. Doufám, že to nebyla snaha o úsporu peněz ( kam jinam by naši už měli jezdit ? ), myslím, že i pro debly a mixy by se všem partneři našli. Mnohé pocity křivdy ( dle mého oprávněné za nenominování konkrétních hráčů by tímto vůbec nenastaly a výsledky bychom odtamtud přivezli určitě lepší. Vzkaz pro oba výše jmenované. Z mého pohledu bylo pozitivní, že při věcné diskuzi bez emocí jste normálně komunikovali a věcně rozebírali Vaše stanoviska. Oba máte zájem, aby děvčata dosahovala lepších výsledků, oba obětujete proto svůj čas, máte sice každý jinou cestu k tomuto cíli, ale to je přece normální. Společný brainstorming by tomuto cíli pomohl a jak jste se shodli, měl nastat mnohem, mnohem dříve. Ještě vzkaz p. Michalovi. Neberte některé věci příliš osobně, i když Vás naštvou a jako chlap ( řekl bych taky někdy více emotivní, než je zdrávo ) jsem Vás plně chápal a pí. Marušce jsem to i takto po našem vzájemném rozhovoru bez emocí řekl. Některé věci prostě my chlapi bereme mnohem významněji než ženy ( a naopak ) a musíme se holt přes ně přenést a zkusit být nad věcí, když je ženy považují za méně významné. Ony zase přikládají mnohem větší význam věcem, které se zdají nepodstatné Vám resp. mužům. Nezkazte si zbytečně celkový dojem jedním nepochopeným gestem ! A na závěr poznámka pro vedení ČAST. Souhlasím s oběma trenéry, že např. večerní ( noční ) jízdy autem zpět z turnajů, když jsou z nich řidiči, kteří ale mají za sebou celodenní stres z koučování svých svěřenců, jsou unavení a plní emocí, je neskutečným hazardem ! A je úplně jedno, že např. Schwechat je od nás "kousek". A vy, mladí, neřešte, jaké vztahy mají dospělí, kteří vás obklopují, mezi sebou, trénujte, jak máte a ten kousíček, který vám některým chyběl k vítězství, tam kde jste např. těsně prohráli, se příště přikloní na vaši stranu ! Sami jste přece cítili, jak vám všem mladým, my dospělí fandíme, bez ohledu na to, jestli trénujete v Praze, v Ostravě, Havířově nebo jinde a nechte ty dospělé, ať si vš vyříkají mezi sebou. Rozhodně mají společně radost z vašich vítězství a štvou je vaše porážky. A obětují svůj čas ( potažmo i peníze ), aby jste na těch bednách stáli vy a ne pořád jen Francouzi, Němci a Rumunky .

Andrea napsal:
30 Červenca 2012
IP: 90.178.205.*
Proč pan Hájek jako trenér nenosí tričko Hello Kurty ?

Andrea napsal:
31 Červenca 2012
IP: 217.66.171.*
Nazdar Andreo 2,
pod Andreou jsem zde psala já. Bylo by slušné, aby jsi se označila dalším písmenkem nebo číslicí. A rovnou napiš co to je Kurty.

Zanechat komentář