Pinčesobchod
Reprezentáční kádry mládeže platné od 1.2.2010 schválené VV ČAST
Kategorie: Česko / 01 Března 2010

VV ČAST schválil s platností od 1.2.2010 reprezentační kádry mládeže.

Reprezentační kádry pro období od 1.2.2010 (řazeno abecedně):

Reprezentace juniorů:
Bajger Ondřej, Širuček Pavel

Širší reprezentace juniorů:
Beneš Denis, Beneš Michal, Jandora Lukáš, Lebeda Michal, Mazura Lukáš,

Reprezentace juniorek:
Adámková Karin, Blašková Dagmar, Mikulcová Kristýna, Šlehobrová Simona

Širší reprezentace juniorek:
Rozínková Daniela, Tomanová Tamara, Vránová Radana

Reprezentace kadetů:
Reitšpies David, Seibert Jakub

Širší reprezentace kadetů:
Foff Lukáš, Koblížek Martin, Málek Tomáš, Pavlík Tibor, Polanský Tomáš, Prokeš Michal

Reprezentace kadetek:
Hošková Denisa, Keroušová Michaela, Mynářová Karolína, Štefcová Kristýna, Tomanovská Kateřina

Širší reprezentace kadetek:
Kapounová Barbora, Kmeťová Veronika, Míková Karolína, Stará Kateřina, Špačková Klára
 



Komentáře: 36

Petr napsal:
01 Března 2010
IP: 85.71.143.*
Vrcholné dílo p. Lebedy!!!Krásné opravdu krásné,jenom by me zajímal klíč ke stavění kádrů?Jméno a oddíl???

kk napsal:
01 Března 2010
IP: 88.103.143.*
Reprezentace juniorek - v některých případech výsměch skutečné výkonnosti!

e napsal:
01 Března 2010
IP: 85.207.155.*
proc v sirsi reprezentaci juniorek neni pikalova?po poslednich turnajich ma hodne dobre vysledky napr. o proti vranove

lada napsal:
01 Března 2010
IP: 83.240.56.*
To je síla,vyserte se na žebříčky,na turnaje a dejte si tam koho chcete,stejně to tak děláte.

D.K. napsal:
01 Března 2010
IP: 217.77.165.*
Jediné štěstí, že naši soudruzi vedoucí nemusejí své reprezentační rozhodnutí obhajovat. Ti by se nadřeli!
JUNIOŘI - Jména některých hráčů jsou pravděpodobně už teď určená k zapomnění, aby se vždy dostalo na protekčního synka Lebedu. Nominace Jandory, jehož forma v poslední době na reprezentaci skutečně nestačí, se však hodí jako alibi, aby Lebeda nebyl nejníže nominovaným... Jako perličku přidávám vzpomínku na někdejšího kadetského trenéra Radima Nováka, když se rozčiloval, jak už tehdy protekčně nominovaný starší žák Michal Lebeda dělá ostudu svými výkony na mezinárodním poli. Není divu, že byl Novák sesazen. Za pravdu v českém stolním tenisu následuje zasloužený trest...
JUNIORKY - Bohužel neumím porozumět tomu, co se v této kategorii vlastně děje. Čím se Iva Meidlová provinila víc než ty ostatní?! A jak vlastně probíhala nominace?! Že by ententýky?! Nebo spíš - soused řezník, švagr zelinář a strýček z druhého kolena tajemník ÚV KSČ?!
KADETI - Prima. Bíza (Brno) a Liška (Zlín) už asi definitivně spadli do kategorie MUKL (muž určený k likvidaci). Ale jak jinak dostat Koblížka do nominace, že?! Ještě bych doporučil nominovat Brože, Chládka, D.Málka a Horta. A paní Lebedovou jako reprezentační kuchařku...
KADETKY - tady je naštěstí tolik nominovaných jmen, že nominace pravděpodobně dokázala pokrýt všechny zájmové skupiny

Mira napsal:
01 Března 2010
IP: 88.103.103.*
32 reprezentantů, ale reálná naděje na medaile z Evropy je pouze u Širůčka, Bajgera a Tomanovské. Ostatní mladí za rok za dva snad.

kk napsal:
01 Března 2010
IP: 88.103.143.*
Výborné připomínky. Zvlášť potom od D.K. Se všemi výhradami k "vedení" našeho stolního tenisu vřele souhlasím. Jsou to machři a dokáží ignorovat jakákoliv pravidla i nás všechny.
"e" se zmínil o Vránové, doporučuji k nahlédnutí "skvělé" výsledky ve 2. lize.

Pavel napsal:
02 Března 2010
IP: 85.160.103.*
Klimek vítěz 32,4 hráč žebříčku, minulý rok finalista MR, kde porazil dvojčata Obešlovi se do repre nevejde, nepochopitelné ? Co se týče Lebedy, pak tomu to stejně nepomůže. Podívejte se na Jandoru, reprezentuje sto let a stejně je mu to prd platný. Vedení je banda diletantů, která si potřebuje ulejt ještě nějakou korunu, která zbyla, popřípadě si o ni říct rodičům i formou nasazení do repre.Jediná možná změna by byla příchodem osobností jako Hrachová, Orlowski, Korbel atd.. do vedení s patřičnou mocí (tzn. aby jim do toho lidé jako Endál,rodiče a příbuzní hráčů -ty jsou rozlezlí na různých úrovních svazu a další nemohli kecat).Lidí , kteří by neměli za potřebí chovat se způsobem současného vedení. Máme takové vedení jaké si sami zasloužíme.

Pinec napsal:
02 Března 2010
IP: 212.111.4.*
Co tam dělá Vránová ??? ?

Bekhend napsal:
02 Března 2010
IP: 82.209.47.*
To je prosté, když tam dali 12.Rozínkovou, tak tam logicky museli strčit i 11.Vránovou, která je navíc o rok mladší.

Okolo Hradce v malé zahrádce rostou nám talenty...

petr napsal:
02 Března 2010
IP: 93.185.2.*
jedou jen 4.na evropu je to jedno kdo je v repre.5-8.tak to vůbec neřeším nějaká Vránová ,nebo Rozínková

Miguel napsal:
02 Března 2010
IP: 83.240.75.*
Na jednu stranu se musím smát, na druhou stranu se mi chce brečet, když se dívám na neustále posranou nominaci.
Pan Lebeda( jestli se to da nazyvat pan) mne neustále překvapuje. Vždy mne překvapí nějakou další ranou pod pás.
Doufám že NAŠE POMYSLNÁ REPRE vyhoří na všech turnajích a někteří hráči obzvlášť.
JEn Širuček a Bajger jsou opravdoví Páni Hráči.

Čtenář napsal:
02 Března 2010
IP: 212.80.88.*
Opravdu velmi směšné. Vrcholem tohoto výplodu je ale nominace Vránové. Pomalu ale jistě to začne vypadat, jako když se na MM kadetů do Hodonína musela postavit druhá desítka kadetek. Jak to dopadlo většina z nás ví. A ještě chvilku budou naši představitelé nominovat hráčky bez výkonu a výsledků dopadne to stejně. A opravdu moc se mi líbí příspěvek D.K ... zcela souhlasím. Skvěle vyjádřeno!!

Petr napsal:
02 Března 2010
IP: 85.71.143.*
Ale je videt ze to tady nikdo nechape!!Cesky zebricek neni dulezity!!zalezi na svetovem!!Ale jak se ma clovek k*rva(pardon,jinak uz to nejde) dostat na ten svetovy,kdyz se nedostane ani na 3 fleku do repre...Nejvetsi chudak je Vojta Klimek,toho tam ten frajirek nevezme i kdyby porazil Sirucka levou...(nic p roti Pavlovi)

p. napsal:
03 Března 2010
IP: 82.100.0.*
to: D.K. myslím , že u Ivy se jedná o osobní mstu . Je to jen můj názor , ale když se podívám na výsledky . Na nasazovacím je 4. a není ani v rozšířené repre .) k smíchu ...

x napsal:
03 Března 2010
IP: 147.229.189.*


lada napsal:
03 Března 2010
IP: 83.240.56.*
4.místo na nasazovacím žebříčku ty idioty co rozhodují o reprezentaci asi nezajímá,junioři-Vojta Klimek,juniorky-Iva Meidlová,kadeti-Petr Bíza ... všichni čtvrtí a nikdo ani v širší nominaci,asi nějaké zakleté místo.Jinak naprostý souhlas s D.K.

realista napsal:
03 Března 2010
IP: 193.179.220.*
Dovolte jednu technickou poznámku. Repre kádry se na 2. půlku sezony určovaly v 1. půlce ledna. V té době byla např. Meidlová na žebříčku až 12., proto tam nejspíš není. Tím, že je Lebeda zveřejnil až v březnu pak vznikají různé spekulace,že se jí někdo mstí apod. To, že se posune na 4. místo v té době tvůrci repre nemohli tušit. Proto si myslím,že problém je spíše v pozdním zveřejnění kádrů.

kk napsal:
03 Března 2010
IP: 88.103.143.*
Milý "realisto". Žvaníš! Kdo tě za to platí? Co jsi vlastně zač, že obhajuješ neobhajitelné? Meidlová byla na žebříčku platném od 12.1.2010 na 5. místě! Mně nejde jen o jednu hráčku. Takových přehmatů je v nominaci víc.

m napsal:
03 Března 2010
IP: 85.132.159.*
A k čemu ty žebříčky pak vlastně jsou, když nejsou vůbec směrodatné? A jakou mají mít ti mladí vlastně motivaci, když budou i do 5. místa a nebudou ani v širším repre kádru .. K čemu se ty BTM vlastně hrají??Je to smutný.. Reprezentují hráči třeba až na 12.m.,kteří jezdí po výletech, protože si to zaplatí.Stále se jen prosazují osobní zájmy.

onan napsal:
03 Března 2010
IP: 62.24.91.*
Celý je to zkorumpovaný, všude jsou prachy..Celej systém je k ničemu..Dělaj si to stejně podle toho jak se jim to hodí, házej si to mezi sebou..

Juráš napsal:
05 Března 2010
IP: 195.113.123.*
Milý D.K., jakou šanci dostávají Bíza Petr a Liška ve vlastních oddílech, aby se "ohráli" ve vyšších soutěžích mužů ? V této sezóně si zahráli ve 3.LM
jen v 1 resp. 2 utkáních. Maj to fakt těžký, když je takto "podporován" jejich růst vlastními oddíly. U MS Brno si toho dokonce sami všimli, že Bízovi dávají málo příležitostí v 3.LM a řešili to na vlastních webových stránkách...

D.K. napsal:
06 Března 2010
IP: 78.80.12.*
Milý Juráši, souhlasím. Skutečně je to tak. Bohužel je dost oddílů, kde ješitnost dospělých hráčů ve věku jejich otců (a starších) nedovolí, aby mezi sebe pustili mladé hráče a nechali je výkonnostně růst. Vím o několika hráčích z kadetské dvacítky, kteří ztrácejí čas v soutěžích na úrovni KP2 a níž ...

Juráš napsal:
06 Března 2010
IP: 195.113.123.*
Ještě k D.K. a taky k Pavlovi a Petrovi, co prosazují Klimeka.
Z webu pinec.info se toho dá skutečně dost vydedukovat i mezi řádky.
a) Kadeti:
Liška a Bíza Petr jsou oba narozeni 4/1995, Koblížek je 10/1996
= o dvě školní třídy níže. Rozumíte mi ? Koblížek je dle úspěšnosti 1.hráč DM kraje HK, dále má z 8 utkání v 3.LM
(ne jen z 1 nebo 2) úspěšnost přes 60%. Reitšpies má ve 3.LM 90% a hraje občas 2.LM, Seibert (nar.1/1995) hraje v Ústí n.L. 1.LM (9 utkání, 28%) - i proto jsou reprezentanti.
b)Junioři:
Klimek se v ELM s vítězstvím dosud nepotkal. Lebeda tam měl v minulé sezóně 4 výhry, úspěšnost 19%.
Na ittf.com si můžete přečíst i výsledky
z posledních turnajů WJC. Ve Švédsku se dostali ze skupin Širůček (pozdější vítěz), Bajger i Lebeda (ten dokoknce skupinu vyhrál - že by ovlivnění
3 soupeřů ?).
V chlapecké kategorii máme na lepší světové úrovni skutečně jen 2 hráče
- Širůčka a Bajgera. To je fakt. Kde je asi chyba ? Že by byl určitý podíl viny i v oddílech ?
Pro všechny diskutující: při splnění požadavků každý jeden z Vás mohl jít do konkurzu na trenéra(-ku) mládežnické reprezentace nebo jejího manažera.
Pro své oblíbence můžete shnánět sponzory, aby se jako samoplátci mohli účstnit mezinárodních akcí. Na webu ČAST je pravidelně tato možnost nabízena.

miguel napsal:
06 Března 2010
IP: 83.240.75.*
juráš- je uplne jedno,jestli Biza nebo Liska jsou starsi. Jsou jasne pred Koblizkem,tak by ta´m asi meli byt.V teto kategorii snad nebudete tak hledet na rok narozeni,kdyz pristi rok si tam muze koblizek byt celou sezonu. to je trochu blbost.
Co se týče Vojty Klimka, za skvele ctvrte misto prubezne,a i minuly rok(2.misto na MČR dorostu) by mel byt jasne v repre,a ne Jandora(13.misto),lebeda(11.misto).
Urcite by mel dostat sanci a to, ze ma v extralize zatim 0vyher zpusobuje i to,ze tam hraje prvnim rokem oproti Lebedovi.
ROzdil mezi temat odvema hraci je, ze Vojta je opravdu vytecny hrac,skvely kluk a na nic si nehraje. Lebeda je oproti nemu namachrovany vydrenec,ktery sse v budoucnu ztrati..

Táta-trenér. napsal:
06 Března 2010
IP: 62.204.234.*
Diskuze je hlavně kolem kluků, ale co juniorky? K těm protekčním a bohatým Lebedům aJandorům zařaďte také již mezinárodně zkušenou /zkuste však najít její nějaké vítězství na mezinárodním turnaji v singlu !/ jinak 12. v BTM ČR, Rozínkovou!!! Jak k tomu přijde 4.v BTM I.Meidlová? Rada,táto stačí pro Lebedu připravit menší obnos a máš hned reprezentantku.Ale co potom s nadějí Vránovou? Když však její taťka udělá stejné,manažér repre rozšíří.A když potom udělají na VT v Brně průser, zaplatí každý rodič 5 tis. a bude hned na pokrytí účasti 3 juniorek a doprovodu na MEJ.Nakonec zkuste stejné i další zájemci.Peníze jsou vždy potřeba!

lada napsal:
06 Března 2010
IP: 83.240.56.*
takovych nesmyslů co napsal juráš,nebo jak se jmenuje sem už dlouho neslyšel,jako bych slyšel pana lebedu před dvěma roky když zdůvodnoval nominaci evropským žebříčkem,ktery je prý důležitější než ten náš.Jenže problém je ten že na ty turnaje si jezdí jen ti co na to mají a i když nevyhraji za dva roky skoro žadnej zápas,tak sou na žebříčku a pak se tím ohánějí.Další věc na kterou poukazují je věk,jenže přece nominaci nemůžete dělat podle toho kdy se kdo narodil,ale podle výkonnosti a českýho žebříčku.Taky srovnávat někoho kdo díky protekci,nebo koupení soutěže hraje extra,s někym kdo treba hraje tretí ligu nejde.Neznamená to totiž že ten rádoby extraligovy hráč je lepší.Nejde taky o nějaké oblíbence,ale o to mít nějaky jasny pravidla a ty dodržovat.

vn napsal:
06 Března 2010
IP: 213.192.3.*
Jediným pravidlem jsou těď ale peníze a známosti. Pak už se to nějak udělá.
Je to do očí bijící a vlastně všichni o tom vědí.

Petr napsal:
06 Března 2010
IP: 85.71.143.*
Juráš:to ma brno dat bizu do superligy muzu?mensi problem,tato soutez v tom oddile NENI!a jen tak pro zajimavost,jedno zduvodneni p.Lebedy Bizove neucasti v kadru repre byl:"On moc blokuje!!!Jako to ma byt co?takze kdyby treba Seibert byl obranar,jasna jednicka naseho zebricku(ale pro pana lebedu dobry i na evropskem) tak ho nevezme do repre protoze je moc pasivni nebo co?ze z forhendu nehraje tolik spinu,tak nemuze do repre ??? ???

D.K. napsal:
06 Března 2010
IP: 78.80.12.*
Já si myslím, že má Juráš v mnohém pravdu, ale v mnohém se dopouští účelových polopravd, kterými se ohání pan manžer pro KVS.
Pravdou je, že máme momentálně skutečně jen dva hráče, kteří jsou schopní se prosadit mezinárodně.
Výčet úspěšností v dospělých soutěžích je však hodně zavádějící. Úspěchy v soutěžích družstev dospělých jsou důležité, ale taky jsou velmi ovlivněné -úrovní soutěží (není 3. liga jako 3.liga, mezi skupinami jsou velké výkonnostní rozdíly), atmosférou v družstvu, kvalitou soupeřů (svoji úspěšnost jsem schopný ovlivnit např. tím, jestli nastoupím nebo nenastoupím proti 1. týmu v tabulce), apod. Kalkulovat úspěšností do 20 % (4 výhry u Lebedy) je spíš ostudné - často se jedná spíš o nahodilá vítězství.
Já osobně si myslím, že nejdůležitějším měřítkem je umístění ve své věkové kategorii (jak se prosadím mezi "svými".
Kombinovaná kritéria vedou ke spekulacím a účelovému ovlivňování výběrů hráčů, jak se právě ted děje.
Tomáš Polanský je velký talent, ale divizi hraje jen nahodile, nemá tedy zkušenosti ze soutěží dospělých, takže podle této logiky vlastně nemá právo reprezentace?!
Ach jo. Jediným východiskem by bylo, aby reprezentační výběry dělal skutečně fundovaný a především seriózní člověk. Pan Lebeda bohužel nemá žádné morální zábrany a podle toho to taky tak vypadá. Čili - nominace do repre je taky taková sportovní disciplína, a sice "anální alpinismus". Kdo do pozadí pana Lebedy vyleze dřív a výš, ten vyfasuje dres se lvíčkem na prsou ...

D.K. napsal:
06 Března 2010
IP: 78.80.12.*
A ještě pro Miguela - ohrazuji se proti prohlášení, že je Michal Lebeda namachrovaný vydřenec. Je to docela normální slušný kluk, kterému se jen nevydařil jeho otec. Když mu tatík koupí extraligu, tak je taky jasné, že ji bude hrát a nebude přemýšlet, jestli na ni má. Kdo by odmítl?! (...a jestli by se vůbec mohl odvážit odmítnout...)
Problém je v tom, že tatík Lebeda neměl zábrany a extraligu koupil. Tím zesměšnil sebe, zesměšnil syna a úmyslně znevážil úroveň extraligy. (A teď cpe syna do extraligy v Havířově...)
A člověk s takovým morálním kreditem se zcela vážně ujme funkce "manažera", aniž by věnoval skutečné manažerské práci (nebo alespoň tušil, co to obnáší), a této funkce využívá jen k tomu, aby rozhodoval o osudech naší reprezentace, která mi připomíná gladiátorskou arénu - Lebeda určí budoucnost mladých talentů jen jediným pohybem palce - nahoru nebo dolů...

Juráš napsal:
10 Března 2010
IP: 195.113.123.*
Drobný komentář k D.K.
- téma "znevažování úrovně extraligy". Když se podívám na tabulku minulého a současného ročníku extraligy, napadá mě jedna otázka: "Havířov B v právě probíhajícím ročníku také úmyslně znevažuje úroveň extraligy nebo ne ?
Co si o tom myslíte ?"

D.K. napsal:
11 Března 2010
IP: 188.95.127.*
Ano. Každý oddíl by měl zvážit své možnosti, zda jeho účast v naší nejvyšší soutěži bude pro hráče přínosná a zda naopak má co extralize dát. Pokud příslušní činovníci oddílu (většinou členové VV nebo komisí) nejsou schopní zodpovědného přístupu a rozhodování na úrovni oddílu, tak jak jim potom lze věřit k rozhodování o celém českém stolním tenise?!

Juráš napsal:
12 Března 2010
IP: 195.113.123.*
Pane D.K., svým posledním tvrzením jste se zesměšnil. To měl snad Havířov B loni preventivně sestoupit z 11.místa a nechat tam raději sestupující Sokol HK, který hraje letos čelo 1.LM a v aktuální sestavě by byl patrně důstojnějším účastníkem ELM ? Znáte to přísloví o stahování kalhot a brodu ? Já osobně mám zásadu, že nic se nemá předem vzdávat.
Jistě víte, když tak fundovaně argumentujete, jak to v našem stolním tenise chodí. Hráči přicházejí a odcházejí. Kdo mohl tušit, že B celek Havířova nebude mít letos hráče takové úrovně, aby "neznevažoval úroveň extraligy". Hlavně pro mladé hráče je lepší soutěž přínosem. Podívejte se, jakou úspěšnost měl třeba Ondra Bajger, když v soutěži začínal. A ještě k úrovni ELM - je řízena APK (nikoli VV ČAST), ta rozhoduje o kriteriích potřebných k účasti i o počtu účastníků. A pokud znám její plány, zejména tu úroveň hodlá řešit. A ještě na závěr pro Petra a další zastánce Bízy. Superligu hrát nemusí. Proč mu ale jeho domácí oddíl MS Brno nedal příležitost a poslal ho na hostování do DM v Sokole Brno, kde nehraje, to nechápu. Proč ho nenapsal ani na jednu ze soupisek ve 2.LM, kde má dvě družstva ? A k tomuto oddílu mám ještě jednu poznámku vedenou rétorikou pana D.K. V předminulém ročníku taky "znevážil úroveň ELM" koupeným postupem z 2.LM, neboť jim opakovaně nevyšel postup do 1.LM. Bohužel po sestupu z ELM se jejich volný pád zastavil až ve 2.LM.

Bekhend napsal:
12 Března 2010
IP: 82.209.47.*
Asi by nebylo na škodu, kdyby kompetentní osoby zveřejnily aktuální výsledky MM v Hluku. Je to ostuda, že jako pořadatelská země nejsme schopni zajistit aktuální informace z turnaje.

lada napsal:
12 Března 2010
IP: 83.240.56.*
juráš tady stále řeší,kdo co hraje za dospělé,ale tady se jedná o skutečnou vykonnost a ne o to co kdo kde hraje.Samozdřejmě kdyby bíza hrál 2.ligu,tak je ještě lepší,ale i tak hraje tak dobře,že je čtvrtý na republikovém žebříčku starších žáků.A o to de.Kdyby korbel hrál někde divizi za prachy,tak juráš řekne...je to ... hraje jen divizi,co by dělal v reprezentaci

Zanechat komentář