Pinčesobchod
Disciplinární prohřešek na VT reprezentace v Brně
Kategorie: Česko / 03 Února 2010
Kateřina Tomanovská/foto by Vladimír Slobodzian ČAST EYC 2009
Zobrazení: 8330
Komentáře: 146

Na VT reprezentace v Brně se hráčky mládežnické reprezentace dopustily disciplinárního prohřešku, který byl důkladně prošetřen realizačním týmem mládeže a KVS.

V součastnosti se tímto prohřeškem zabývá VV, který definitivně rozhodne na svém řádném zasedání 17.2.2010. KVS po důkladném projednání přestupku rozhodla na svém posledním zasedání 25.1.2010 o nominacích na následující akce v rámci svých pravomocí.

KVS rozhodla změnit nominaci na MM kadetek ČR jak již bylo zveřejněno a zároveň KVS rozhodla nenominovat K.Tomanovskou na nadcházející MM Švédska.

VV schválil tento postup KVS při řešení disciplinárního přestupku a na zasedání VV dne 17.2.2010 určí disciplinární komisi k projednání disciplinárního přestupku.

Nikolas Endal
místopředseda
pro vrcholový sport



Komentáře: 146

Hans napsal:
03 Února 2010
IP: 95.173.94.*
Co to bylo za přestupek? Alkohol???

jan napsal:
03 Února 2010
IP: 78.45.122.*
Ano a pan Lebeda si na tom založil svou kariéru pana managera.

Mira napsal:
03 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Holky makají od rána do večera, aby stíhaly školu a dvoufázový trénink a tito úředníčci z ČASTu (Lebeda, Endal), kteří na sobě nikdy neměli dres, natož tak reprezentační z nich dělají feťačky.

Hans napsal:
04 Února 2010
IP: 95.173.94.*
No jestli to u Tomanovské bylo poprvé, tak bych byl tolerantnější. Ne náhodou asi byla 6. na TOP 12...

... napsal:
04 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Ne, je to správně. Pokud někod kupuje a popíjí alkohol na repre akcích, nemá tam co dělat. nehledeě na to, že jim ještě není ani 15 let. A vzbuzovat v Tomanovské dojem, že ji všechno projde jen kvůli tomu, že je dobrá, by bylo špatně...

Jirka Hodonín napsal:
04 Února 2010
IP: 78.45.122.*
Pokud budou naše reprezentanty vychovávat trenéři typu pana Koutného ,který sám pije a jeho slovník je velmi nevybíravý ,tak se opravdu nemůžeme divit jak to sem tam dopadá.

... napsal:
04 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Nebudeme tady soudit pana Koutného, ale i kdyby to tak bylo, pořád to Tomanovskou neopravňuje k tomu, aby pila či kupovala alkohol na reprezentačních akcích. To je jako kdybyste řekl, že budete krást, protože někdo jiný taky krade. prostě je to špatně. Jako velké varování mělo sloužit vyřazení K. mikulcové z MEJ v Praze. Chování Tomanovské proto musí být náležitě potrestáno, to je fakt.

Hans napsal:
04 Února 2010
IP: 95.173.94.*
Rozhodně neomlouvám prohřešek hráčky, jen je otázkou, jestli neměla být potrestána jinak. A co ostatní hráčky? Provinil se ještě někdo? Jinak samozřejmě co se stalo, není dobré.

Michal napsal:
04 Února 2010
IP: 82.209.47.*
Stačí porovnat původní a současnou nominaci na MM ČR kadetek v Hodoníně.

Mira napsal:
04 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Chybu udělaly a taky za ni dostaly trest od rodičů a trenérů. Přiznaly se, omluvily a slíbily, že se to nebude opakovat. Kdo z nás diskutujících nikdy neudělal chybu. Svaz by měl udělit podmínku a při dalším prohřešku trestat. Jako velké varování určitě neposloužil trest Mikulcové a Gallerachové, která navíc dostala jen podmínku a na ME jela. Takže to asi nebude o trestu a zákazu reprezentovat.

... napsal:
04 Února 2010
IP: 95.143.134.*
A to je práve chyba, že vyřazení mikulcové neposloužilo jako výstraha. Ona nejela proto, že se neprovinila poprvé. Zatímco Gallerachová ano a proto dostala podmínku a na MEJ. O tom, jak tvrdý je trest pro Tomanovskou se dá polemizovat, nicméně nezapomínejte, že těch holkám není ani 15let. Proto následoval trest přísnější, toť vše...

... napsal:
04 Února 2010
IP: 95.143.134.*
*na MEJ mohla odjet

!!! napsal:
04 Února 2010
IP: 89.176.141.*
Terst by nějaký podnout samozřejmě měl,už kvůli zmíněné hráčce K.Mikulcové, která ve svých 17letech (samozřejmě neprávem, ale mládí je mládí) pila "jen" víno.Rozdílem toho jsou naše kadetské reprezentatky, kterým není ještě ani 15let a pily tvrdý alkohol, a značně na nich byla vidět společenská únava To by se stávat nemělo.A mimochodem by mě zajímalo, kde se na oficiálních stránkách vyskytuje 1. provinění (podmínka) Mikulcové?

Mira napsal:
04 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Tři tečky a tři vykřičníci se nám tady pěkně rozjeli. Asi byli na tom soustředění, mají totiž velmi přesné informace.

!!! napsal:
04 Února 2010
IP: 89.176.141.*
Za mé tři vykřičníčky říkám, že jsem na soustředění nebyl/a , ale info mám Ale tohle není předmětem této diskuze.

Mira napsal:
04 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Ani Mikulcová neměla dostat takový trest. Rodiče hráčky platili velké peníze za to aby byla v Evropě na žebříčku a nakonec nejede na finále (ME). Neschopný svaz, který nesežene peníze na reprezentaci a nepostará se o propagaci výsledků mládeže se pasuje do role soudce.

lukáš napsal:
04 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Chcete zrušit kadetskou reprezentaci(nebo spíš Tomanovskou)podle diskuze vypadá,že pila sama.Viděl bych to taky
na podmínku,změna nominace na mezinárodní
mistroství je hrozná.Copak vy jste nedelali chyby?!Trest přísnější?velký zastánce Mikulcové=(...)by chtěl nejspíš
holky uplně vyhodit.Určitě není správné co udelaly .Také souhlasím s tím,že p.Lebeda tam nemá co dělat,poskok.

... napsal:
04 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Připojuju se ke třem vykříčníkům, na soustředění jsme taky nebyla/a, ale info mám taky

forhend napsal:
04 Února 2010
IP: 89.103.135.*
Tak holky nám pijou...To se dělalo vždycky na soustředěních...Vím o čem mluvím, sám jsem se jich několikrát zúčastnil, bohužel už před drahným časem. A první kdo byl opilej byli trenéři...))

fuj napsal:
05 Února 2010
IP: 88.103.143.*
Milý "forhende"! Sportovec by měl být především slušný člověk. Tím, že jsi sám na soustředěních chlastal se automaticky vylučuješ z diskuze. Navíc obhajuješ chlast dětí, kterým nebylo ani 14 let. Takže, kdo tady volá po mírných trestech je asi zastáncem alkoholových tréninkových metod.

p.samoplátce napsal:
05 Února 2010
IP: 62.204.234.*
"krásně" se to čte,ale není také chyba ještě jinde?Neměla by být taky potrestána osoba odpovědnáv ten večer,tedy ta,která tam byla a případně i nadřízená,jak to bývá,za to že si ji vybrala!Měly totiž obě štěstí,že to skončilo takto.Mohlo být hůře!Co vy na to?

... napsal:
05 Února 2010
IP: 95.143.134.*
S Forhendem taky nesouhlasím, to, že se pilo vždycky je špatný. ještě horší je, že to hráčům během těch let pořád prochází. Já osobně taky vidím největší problém v tom, že jim není 15 let. A co se týče vedení, kdo že je vedl? Adámková? Ta na tu snad taky dojde, ne? Nebo, že by pan lebeda přivřel oči??

anonym napsal:
05 Února 2010
IP: 85.207.155.*
... a !!! jsou uplni debi*ové

... napsal:
05 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Pročpak anonyme? Mimochodem, máš vybraný slovník

fORHEND napsal:
05 Února 2010
IP: 89.103.135.*
Vážení, já alkoholové dýchánky neobhajuji, nikdy!!! A ty vaše odsouzení vůči mé osobě, to neberu. Nikdy jsem nebyl na soustředěních opilý. Já psal o ostatních. Napsal jsem o trenérech, pokud umíte číst?! Je vidět, že nic o tom nevíte, ale odsoudit někoho o kom vím prd, to vám jde...Jak typické...(( Diskutéři...TSSS, pavlačové klepny...

... napsal:
06 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Forhende, to je jedině dobře, že ty alkoholé dýchánky neobhajuješ, ale pokud si přečteš co jsi psal "Tak holky nám pijou...To se dělalo vždycky na soustředěních..." musíš uznat, že to vysloveně zní, jako kdybys napasl, že se v podstatě nic neděje, že to tak bylo vždycky. Proto se na tebe snesla kritika...Nejsi jediný kdo se těch soustředění účastnil, já několik let taky. A právo napsat sem svůj nároz, má každý...

Mira napsal:
06 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Rád bych se někdy potkal s panem ... tři tečky. To musí být pěkný idiot. Pane Lebeda už se podepište.

anonym napsal:
06 Února 2010
IP: 85.207.155.*
souhlasim s Mirou

Čtenář napsal:
06 Února 2010
IP: 88.103.143.*
Doteď jsem absolutně nepochopil, jak se někdo může zastávat 13ti letých dětí, které pili na REPREZENTAČNÍM soustředění. Rozhodně si také myslím, že trest je příliš nízký. A co se týče názoru pokárání od rodičů a trenérů...myslíte si, že to stačí? Určitě ne. Po Mikulcové a Gallerachové by si každý řádný sportovec už tuplem neměl nic dovolit. Bohužel ale tyto malé hvězdičky nejsou žádnými sportovkyněmi, natož pak řádnými.

čtenářka napsal:
06 Února 2010
IP: 78.102.75.*
Jestli tyto hráčky mají být nadějemi českého stolního tenisu, tak je to v p...
Jsou nafoukané, nezodpovědné a nic neumí. Ještě jim nebylo 15 let, pijou tvrdý alkohol a kouří.

... napsal:
06 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Konečně někdo s rozumným názorem, děkuju. Pomalu mě přemáhalo vědomí, že jsme jako stolně-tenisová obec naprostí zoufalci, kteří tolerují alkohol u dětí! A mimochodem, pokárání od rodičů a renérů je naprosto trapné a zbytečné. Kdo z vás si někdy dělal velké starosti s tím (když jste byli v pubertě), že vás kritizují rodiče?? Odpovězte si každý upřímně..

anonym napsal:
06 Února 2010
IP: 85.207.155.*
myslim,ze slovo REPREZENTACNI neni na pravem miste.vsechno si holky plati sami a svaz neprispeje skoro ani korunou.kdyz udelaji tohle,mela by se dat podminka a ne zakz turnaju.tim uskodi vsem,jak holkam tak i povesti republiky.a mila ctenarko asi moc dobre neznate nase reprezentantky pravda je ze jeden pripad arogance tam je ale zbytek jsou fajn holky a jestli pisete ze nic neumi tak bych chtel/a videt vase umeni dale nevim o koureni to je asi jen vase fantazie

... napsal:
06 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Tak naprosto katastrofální situaci ohledně financování mláděžické reprezentace ze strany svazu snd ani nemá cenu komentovat. Nebo třeba rozpis MČR dospělých, to už je prostě degradace,,,

Mira napsal:
07 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Tři tečky je nějaký schizofrenik, nebo neudrží názor. V jednom příspěvku moralizuje a žádá tresty a vzápětí kritizuje svaz. Nebo už snad pochopil kde je pravda?

... napsal:
07 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Kdepak, na potrestání trvám a souhlasím se svazem. Ale financování se mi nelíbí. Tzn. (pro Míru), že v jedné věci se svazem souhlasím, ale ve druhé ne. To není neudržení názoru. jen říkám, že svaz dělá jak správné, tak špatné věci, toť vše...

čtenářka napsal:
07 Února 2010
IP: 78.102.75.*
To kouření a pití bohužel není moje fantazie...

znalec napsal:
08 Února 2010
IP: 85.13.76.*
čtenářka a tři tečky se radši vubec nevyjadřujte,jste uplne vedle.

Mira napsal:
08 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Souhlas se znalcem. Diskuse se čtenářkou a třemi tečkami je jak diskuse před lety s komunisty.

@@ napsal:
08 Února 2010
IP: 147.229.189.*
Škoda, že tato diskuse není součástí oficiálních stránek ČAST, ale věřím, že si ji manažer reprezentace pan Lebeda přečte zde. Myslím si (a snad shrnu výše uvedené): situace financování naší mládežnické repre je opravdu na katastrofální úrovni, to je ovšem záležitost svazu. To, že 13-letá děvčata pijí alkohol na repre-soustředění, je realita, to je problém repre-manažera a repre-trenérky, kteří si je neuhlídají. A jsme v začarovaném kruhu: chování mládeže - financování - špatné výsledky.
Jen čekám, zda někdo připomene účast juniorské reprezentantky Adámkové na tomto alkoholovém dýchánku.

znalec 2 napsal:
08 Února 2010
IP: 85.13.76.*
Souhlasím naprosto s mirou.

vn napsal:
08 Února 2010
IP: 93.99.147.*
Moc se mi nelíbí prezentace tohoto "průseru" kadetek. Souhlasím s tím, že padl "nějaký" trest i když o jeho smyslu se dá polemizovat. Já, být rodičem postižených hráček, bych se odvolal a žádal prošetření. Podle mých informací byla např. hráčka Mynářová potrestána neoprávněně (??).
Jestli holkám dávali dýchat to jsem se neptal.
Připadá mi ale že je tu navozován dojem že za všechno může "zlá a arogantní" Tomanovská. A s tím nesouhlasím. Jsem zvědavý jak dopadne zasedání VV kde se to má projednávat.
Podle mne hlavně selhal dozor.

... napsal:
08 Února 2010
IP: 95.143.134.*
Není nic horšího než komunisti, na to se snad shodnem. nJá se jen zkrátka domnívám, že by nemělo být normální, aby malé holky popíjely na soustředění alkohol. za to by měly být zkrátka potrestány. Je to takový přestupek, že zákaz jednoho startu (v případě Tomanovské dvou) mi ještě nepřeijde nějak zvlášť strašný. Lidi, proberte se, co kdyby se jim něco stalo?? V podnapilém stavu vyšly ven a třeba je porazilo auto?? Stejně tak by se ovšem měly vyvodit důsledky co se týče trenérky a pana manažera Lebedy...

@@ napsal:
08 Února 2010
IP: 147.229.189.*
souhlasím s ,,, dozor selhal,stát se mohlo cokoli. Nepředpokldám ovšem, že by jak manažer tak trenérka byli obdařeni sebereflexí a vyvodili z toho pro sebe důsledky, no a svaz, to by bylo asi také velké překvapení ... ...

fanoušek napsal:
08 Února 2010
IP: 85.207.155.*
Jestli někdo napíše,že trest od rodičů není trest,tak je idiot nebo ani své děti nemá.Rodiče vše financují a je to vcelku hodně peněz tak už jen proto věřím v řádný trest!A komentáře že byly opilé o tom nic nevím(vím pouze o jedné opilé hráčce),bohužel je z oddílu kam dosti leze do zadku p.Lebeda.Osobně jsem se pohovorů hráček s p.Lebedou v H.Královém zůčastnil a dosti z jeho hovorů pobavil!Trest být musí,to souhlasím,ale vážně pochybuji o jeho rádoby manažerských schopnostech.Jako maneger než plácat kravinky by měl raději shánět na mládež třeba finance co?

vn napsal:
08 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Můžete tedy napsat kdo byla ta opilá hráčka? Já jsem slyšel že DH.

fanoušek napsal:
08 Února 2010
IP: 85.207.155.*
Tak to je milná informace,ta opilá hráčka byla KM a všechny zůčastněné hráčky to vědí a p.Lebedovi to také řekly

vn napsal:
08 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Tak to jsem překvapen. Moje informace byla úplně jiná.
Za co tedy dostaly trest ostatní hráčky?
Nebo mám rozumět tak že pily všechny ale KM na tom byla nejhůř?

fanousek napsal:
08 Února 2010
IP: 85.207.155.*
Každá znich si z pulitrové flašky cucla a KM to ostatní.KEROUŠOVÁ POTOM PO NÍ UKLÍZELA,tím myšleno zvratky a když toto říkala p.Lebedovi,tak ten jí do očí tvrdil že to není pravda,tak kde to teda jsme?A holky stály při sobě a navrhovaly trest společný pro všechny protože prý jsou jako mančaft!

vn napsal:
08 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Konečně jasná řeč. Potom samozřejmě trest neodpovídá provinění.
I když to pití v pořádku NENÍ a nějaký trest (asi napomenutí) bylo namístě.
A trest pro Tomanovskou je úplně nesmyslný.
Selhání dozoru je ovšem neomluvitelné zvláště když to není na repre akcích poprvé.

kk napsal:
08 Února 2010
IP: 88.103.143.*
Jakápak jasná řeč? Je to jen sdělení někoho, kdo ví jen kousek pravdy. Tak proč hned vynášíte soudy? A o přísném potrestání za pití alkoholu by nemělo být pochyb, ať se to týká koho chce!

jenda napsal:
08 Února 2010
IP: 85.161.163.*
Stále se zde mluví o tom, jak potrestat naše kadetky. Ale přece tady je nějaká zodpovědná osoba, která tato děvčata měla na starosti a o té tady nepadlo ještě ani slovo. Je dospělá a po dobu soustředění nese za tyto DĚTI (je jim pouze 13 let) zodpovědnost. Kdo to je a jak bude potrestán??? Jestli pak bude i toto VV na svém zasedání dne 17.2. řešit???
Kadetky jistě pochybily, trest si zasloužily, ale nejsou rozhodně samy!!!

zs napsal:
08 Února 2010
IP: 213.194.193.*
tak koukám, jak se nám tady na dané téma pěkně rozběhla diskuze.Už chápu, proč se bulvární noviny tak dobře prodávají.Jak se jedná o nějakou rádoby senzaci(což alkohol a mládež ani není,jde o celospolečenský problém, nic nového) hned se každý chytne.Všichni jsou hned chytří, každý by každého soudil, odsuzoval a trestal.Zvláštní, že pod příspěvkem, že P.Širůček získal 3.místo na TOPu 10,jsou pouze tři příspěvky.No jasně, to nikoho nezajímá, tam není na koho nadávat, koho trestat, žádná senzace...prostě nuda

fanousek napsal:
08 Února 2010
IP: 85.207.155.*
pro kk:kouzsek pravdy neznam,znam vse o kolo teto kauzy.trest si po pravu zaslouzi,ale p. Lebeda by si mel uvedomit co hracky vypovedely a ne jim nutit svoji verzy

hodonínský fand napsal:
08 Února 2010
IP: 93.185.2.*
Jestli pošlu na soustředění své dítě a trenér ,který je má na starosti se se svou milovanou miliskuje na pokoji a po průseru je nabádá aby to bylo jen mezi něma,tak tomu říkám selhání a měl by nést snad také odpovědnost.Má vůbec pedagog.vzdělání?Tomu opravdu říkám kalamita ... .

zs napsal:
08 Února 2010
IP: 213.194.193.*
a vidím, že bulvár přitvrzuje, jen jsem měl pocit, že kadetky má na starosti trenérka...Ale tzv. hodonínský fand by ty kadetky sám uhlídal určitě líp. Lehl by si s nimi do pokoje, a držel by je třeba za ruce, aby nic neudělaly...to by bylo asi jediné řešení, protože vynalézavost mladých nezná mezí

heh.. napsal:
08 Února 2010
IP: 213.192.60.*
Podle mě by zde neměli psát lidi,kteří nevědí jak to vše bylo. Nekritizujte všichni.. Ano,trest si zaslouží,ale myslím,že tohle bylo až moc přísné.Holky se snad poučí a příště to již neudělají.. Tak přestaňte kritizovat. Ovšem svaz by mohl začít dávat peníze alespoň na 3 nejlepší reprezentanty! A to co provedly s MČR je komedie. Pokud se dostane někdo do finále čtyřhry a dvouhry tak bude v jeden den dohromady hrát 13 zápasů a to mi příjde až opravdu moc. No nic svůj názor jsem napsal a loučím se.. Sportu zdar a ping-pongu zvlášť.

anonym napsal:
08 Února 2010
IP: 85.207.155.*
pan lebeda je opravdu kouzelnik

zs napsal:
08 Února 2010
IP: 213.194.193.*
plný souhlas s heh..

kk napsal:
08 Února 2010
IP: 88.103.143.*
Jak píše HEH, "tresty byly až moc přísné". Tak jako před MEJ Mikulcová a Galerachová. Jedna zákaz startu na MEJ, druhá napomenutí. A vidíte, jaké si z toho vzaly ponaučení kadetky! Takže trest by měl být takový, aby odradil všechny možné následovníky.

heh.. napsal:
09 Února 2010
IP: 213.192.60.*
kk:I na Tvém názoru je určitá pravda. Jenže já všechny ty holky znám a vím,že ony si z toho to ponaučení vezmou. Věřím v Ně. Ani jedna přece o REPRE účast nechce přijít.

Mira napsal:
09 Února 2010
IP: 88.103.103.*
kk co tady pořád voláš po odstrašujících trestech. To byla prostě blbost mladých holek a ta se jednoduše opakuje. Podle tebe by se mělo trestat tvrději a tvrději až bys nakonec ty holky nechal zastřelit. Nechtěl bych tě mít za tatu nebo mamu.

Hans napsal:
09 Února 2010
IP: 95.173.94.*
Tak kdo se vlastně opil?Podle trestu to vypadalo, že za všechno může Tomanovská. A pak se tady na fóru píše, že se ožral a pozvracel někdo úplně, kdo herních kvalit Tomanovské pravděpodobně nedosahuje, ale je z toho "správného" oddílu...Takže co si o tom má nezasvěcený člověk myslet?!?

re Hans napsal:
09 Února 2010
IP: 193.179.220.*
Milý Hansi,v našem mladežnickém st. tenisu je skupina vyvolených a pak jsou Ti ostatní, co neměli to štěstí stát se těmi "nejlepšími".Časem si zvykneš.

kk napsal:
09 Února 2010
IP: 88.103.143.*
Miro, to jsi trochu přehnal, že. Asi jsi nečetl můj příspěvek. Volám po PŘIMĚŘENÝCH trestech! Přečti si můj příspěvek znova!
A plně souhlasím s reHansem !!! Kdo nemá správný oddíl nebo rodiče, či styky, je předem odsouzen být mezi "ostatními". Bez ohledu na výkonnost!

fandapinku napsal:
09 Února 2010
IP: 85.207.228.*
Zdravím všechny diskutující. Dle četnosti komentářů k tomuto tématu pozoruji, že tyto stránky navštěvuje relativně hodně lidí. Zajímavé je jak již uvedl komentátor ,,zs´´ , že výsledky a úspěchy našich reprezentantů jak v kategorii dospělých tak i mládežníků téměř nikoho nezajímají, ale když se objeví téma ve kterém se dá závistivě pomlouvat, soudit a dohadovat se o tom či onom tak je diskuze k prasknutí. Hodně to napovídá o české povaze a o lidech, kteří se v dnešním st. tenise pohybují. Totální finanční selhání svazu, zapříčeněného jeho vedením je již známá věc. Tímto naše reprezentace zůstala závislá na rodičích a u dospělých na nich samotných, popř. na dobré vůli a finanč. prostředcích klubů. I přesto se najde řada lidí, kteří jsou lační po jejich neúspěších a v tomto případě po krátkodobém selhání pubertální mládeže. Trest v podobě neúčasti startu na MMČR (které reprezentantům vesměs platí rodiče) je nesmyslný a škodí sportu. Lidi zamyslete se kolikrát jste udělali chybu v těchto pubertálních letech a pak někoho suďte. Trest ano, ale přiměřený věku a s přihlédnutím k dané situaci. (pocit že odjíždíte ze soustředění předčasně a v doprovodu rodičů je dostatečným trestem pro 13- ti letou dívku). Zkuste si vážit více rodičů, kteří jsou ochotni investovat do rozvoje svých dětí právě v našem sportu a reprezentantů, kteří jsou ochotni za své vlastní prostředky reprezentovat naši vlast jak u nás, tak i v zahraničí.

Hans napsal:
09 Února 2010
IP: 95.173.94.*
Právě proto, že fandím Tomanovské, tak jsem se zajímal, proč nemohla reprezentovat a co se vlastně stalo. 3.místo Šírůčka a právě 6.místo Tomanovské na TOP 12 jsou skvělé výsledky.

Franta napsal:
09 Února 2010
IP: 85.71.143.*
neomlouvám pití alkoholu u 14 letých holek,ale nechat ČR takhle ztrpnit na domácí půdě,co to je...a navíc vyhození Mikulcové nebyla žádná výstraha,viz dění na dalších soustředěních...

fanda napsal:
09 Února 2010
IP: 85.207.155.*
Komentář od kk.Co to žvaníš za kraviny,že kdo není ve správném oddílu tak že nemá šanci!Vždyď jsou tam holky ze žebříčku a rodiče to vše platí!Tak choď více do práce a plať si to taky!Nevíš vůbec co píšeš!!!

vn napsal:
09 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Rád bych připomněl, že start české reprezentace na MMČR nestál náš svaz ani korunu. V podmínách výběrového řízení bylo ubytování a servis pro 25 osob české reprezentaci zdarma.
Myslím, že jako trest pro rodiče kteří skutečně hradí téměř vše to stačilo.
Například MM Maďarska v lednu (5 dní) stálo 70 EUR na osobu na den.
Holky si dají patrně příště pozor.
Jediné co mi chybí je postih dozoru.
Postih pro Katku T. je úplná blbost.

pk napsal:
09 Února 2010
IP: 213.194.249.*
to nevim, jestli postih pro Katku T. je úplná blbost, když to byla právě ona kdo ten alkohol koupil a tajně propašoval na pokoj a nalil do normálního nealkoholického pití, aby se na to nepřišlo...

vn napsal:
09 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Ten start na MMČR beru. Ale to Švédsko - no nevím (stejně by ho platil Pavel a ne svaz). To že to koupila je asi pravda (taky jsem to slyšel) ale pořád to beru jako "klukovinu". Pašovat na pokoj se nic nemusí, pohyb je volný bez kontrol.
Taky to nalití do normálního pití se mi moc nezdá. Nevím jak se dá nalít do krabice džusu flaška vodky. No možné je všechno. A to že by snad pily holky z donucení asi pravda nebude. Vždycky musí být někdo kdo to pití koupí.

Mira napsal:
09 Února 2010
IP: 88.103.103.*
V supermarketu jich bylo víc, ale Katka vypadá nejstarší tak šla k pokladně ona. Předcházela tomu sázka (provokace) s Ivou Meidlovou, že to nekoupí. Ta se pak takticky nenapila a navíc celou záležitost vyzradila dál. ...ale to už si musí holky vyřídit mezi sebou...

anonym napsal:
09 Února 2010
IP: 85.207.155.*
o tom ze to nalila do nealkoholickeho piti teda opravdu nevim.jak to tak vidim tak mira tu ma ty nejuplneji presne informace.nekteri tu pisete uplne blbosti ani nevite jak to bylo.tento pripad znam uplne nejpravdiveji.

kk napsal:
09 Února 2010
IP: 88.103.143.*
Mistře fando, anonyme nebo fanoušku. Když nerozumíš tomu, co jsem napsal, alespoň neurážej slovy "co žvaníš" a podobně. Ty jsi, pod shora uvedenými "podpisy" nakydal ze 73 příspěvků plných 10. A úroveň nula. Už se raději neozývej.

zs napsal:
09 Února 2010
IP: 213.194.193.*
Přátelé st.tenisu, nemyslíte, že by bylo na čase ukončit tuto diskuzi plnou vzájemných urážek, spekulativního dohadování(skutečnou pravdu znají jen osobně zúčastnění a to co o té záležitosti řeknou ostatním, ještě neznamená, že je to ta opravdová pravda).
Popřejme našim kadetkám,jejich rodičům,trenérům,klubům mnoho zdaru do dalšího tréninku,a doufejme, že alespon někdo z těchto kadetek naváže na úspěšné předchůdkyně.

Bezejména napsal:
11 Února 2010
IP: 90.179.102.*
Dobrý den všem bez rozdílu,
je mi z toho smutno. Z vulgarit i schvalování přestupku.
Trest měl přijít a hned. Pak nemusel být třeba i tak tvrdý (ale nebylo to u rádoby reprezentantů poprvé a bohužel se to týká někdy i doprovodu ... to je příklad !). Problém je, že dozor včetně paní Adámkové chtěl vše ututlat. A po prozrazení (u dětí logické) jí nejvíce zajímalo, kdo to prozradil. Ale hlavní je, jak si to mohl výběr (to "nejlepší" z ČR) dovolit (záměrně nepíši děti, protože to již je bohužel u nás normální).
Závěrem: Jsem také jeden ten platící rodič by ne reprezentanta. Pana Lebedu nemusím, ale zde mu fandím. Bohužel mám pocit, že opět to nebylo všem stejnou mírou. A proč si to "reprezentanti" dovolili ? No protože je stav mládežnického stolního tenisu takový, že za těmi pár lepšími již není nikdo a oni mají pocit nepostradatelnosti. A když vše platí jejich rodiče a řada funkcionářů to dělá zadarmo, tak je stav takový jaký je.
Bohužel se ani nepodepíši, protože nevím, odkud by se mi reakce na můj názor mohla vrátit (ne mně mého potomkovi).

rodič napsal:
11 Února 2010
IP: 78.45.122.*
Jsem jedním z těch rodičů,který platí vše a který si nemyslí,že jeho dítě je dokonalé.Ale co vím jistě je,že kápne božskou když je průser.Udělal jsem si obrázek o skvělé práci trenérů v Brně,abych upřesnil daný večer paní Adámková nebyla na ubytovně,ale hlídala je slečna Horáková.Nevím co má společného s reprezentací ??? ?? Ptám se ... Byl zabezpečen dozor??Další věc co mě zaráží ,jak je možné,že mladá děvčata spala na společné ubytovně ,kde se kouřilo ,sprchy byly společné ??Ptám se jak je možné,že toto nikdo nekontroloval předem.Dále se ptám jak je možné,že nás daní trenéři Cecava,Adámková,Lebeda neinformovali co se přihodilo hned po soustředění .Asi vědí proč... My rodiče platíme za úplný amaterismus ze strany stolnětenisového vedení ,které se bude obhajovat a rozdávat tresty ??? ? Potom tresty ,spravedlivé a pro všechny !!!!! .Po krátké poradě s právníkem jsme došli k závěru,že podávám trestné oznámení ..Když spravedlnost tak pro všechny.Děkuji

zs napsal:
11 Února 2010
IP: 213.194.193.*
Kdyby moje dítě ve 14letech někde pilo tvrdý alkohol, tak se spíš stydím a přemýšlím, jestli jsem tak trochu jako rodič neselhal.Ale vy jste zřejmě jiná povaha, za vše můžou všichni kolem, jen ne já a moje dítě. A pak to tak dopadá...Já jsem se ve 14 letech alkoholu nikdy ani nedotkl a to ze strachu a respektu k rodičům...

vn napsal:
11 Února 2010
IP: 93.99.147.*
Naprosto schvaluju postoj "rodiče" (viz.výše). To že holky udělaly blbost je neoddiskutovatelné a nějaký "rozumný" trest jim patří. Jsou jěště "blbé" tak snad se poučí.
Snažit se hodin všechno na některé z nich a exemplárním potrestáním smýt vinu sám ze sebe ale nejde. Zvláště když to není poprvé.
Možná prošetření policií přinese čistý vzduch.

Veronika Malíko napsal:
11 Února 2010
IP: 85.70.129.*
Chtěla bych informovat všechny uživatele facebooku.Naše vedení viz.manažer mládeže:-D:-D využívá bolševických praktik a kontroluje přes facebook vaše děti.Myslím,že povinnosti manažera jsou jiného rázu než vysedávání na internetu a sbírání drbů. O naší bývalé manažerce paní Novotné jsme měli každý vlastní názor,ale své povinnosti zastávala brilantně.Tohle je můj názor.

jh napsal:
11 Února 2010
IP: 89.29.113.*
Souhlasím s názorem rodiče.Je to pravda vedení našeho stolního tenisu je jen fraška a musí se to řešit tímto způsobem.Je to jen jeden velký kolotoč kde se rozdělují peníze a o stolní tenis už nikomu nejde.Jediné řešení by bylo všechny vyměnit a nasadit nové vedení.Je to pěkné že se tu diskutuje o tom jaké tresty dostaly dívky za své provinění,ale co ti trenéři co za ně zodpovídali??Když své dítě dám do péče trenérů věřím,že dohled bude obstarán.Jestliže si musí všechny turnaje platit samy ze své kapsy tak nechápu co nějaký manažer mládeže má dávat zákazy. Rodiče se měli postarat o potrestání dětí samy!Svaz by se měl zaměřit na svou finanční situaci a neřešit tenhle malicherný problém takovou dobu!!!!

David Novák napsal:
11 Února 2010
IP: 82.100.62.*
Tak jsem si pročetl tuto diskuzi a je mě z Vás zle. Všichni "chytří jak rádia" ale nikdo se pod svůj názor nepodepíše. A proč? Asi proto, že anomymně se pomlouvá, obviňuje a domýšlí skutečnosti nejlíp. Hlavně že mládeži dáváte dobrý příklad chování...

ha napsal:
11 Února 2010
IP: 89.29.113.*
No tak toto byl závěr opravdu.A co by jste dělal vy p.Novák??Já být rodičem postižené a chtěl bych podávát oznámení taky bych se nepodepsal.A myslíte,že by jsme se dozvěděli reakci vedení bez anonymnní diskuze??A pomlouvání to si nemyslím,každý ví že stolní tenis v česku je na tom katastrofálně.

vn napsal:
11 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Pro Davida Nováka.
Prosím o vyjádření která tvrzení jsou pomluvy ? Díky.
Většinou (až na pár) to jsou pouze konstatování faktů, Nebo ani to se nesmí?

Mira napsal:
11 Února 2010
IP: 88.103.103.*
... ke mně se taky dostalo, že rodiče již mají připraveno trestní oznámení na pana Botka a Lebedu za nezajištění bezpečnosti svěřené osoby na akcích reprezentace, pojištění, odpovědnost atd. Nejedná se jen o tu konkrétní akci, ale další selhání svazu. Připravila to jedna renomovaná advokátní kancelář z Prahy a rodiče se mají rozhodnout o jejím podání až dle výše trestu pro kadetky.

Bekhend napsal:
11 Února 2010
IP: 82.209.47.*
Tak ty kadetky místo trestu raději vyznamenáme, aspoň ČAST nebude muset vyhazovat za právníky a zbude víc peněz na další soustředění.

zs napsal:
11 Února 2010
IP: 213.194.193.*
to co píše Bekhend je vtipné a výstižné.
a co se týče toho, že by český st.tenis byl v tak katastrofálním stavu,jak píše ha (předtím se nazýval jh), to nevím. Mně 3.místo žen na ME, 7.místo mužů na ME,úspěchy žen na MS v Jokohamě,3.místo Širůčka na TOP 10 jako katastrofa nepřipadá. Peněz je samozřejmě málo, ale bohužel peněz je v dnešní době málo všude, nejenom v pingpongu. Ostatní tzv.malé sporty taky živoří.Bohužel.
A taky bych všechny lidi z vedení neházel do jednoho pytle, všude jsou lidé dobří a špatní, to bylo a bude.

kluci z prahy napsal:
11 Února 2010
IP: 93.185.2.*
Zdravíme Verču,je to slídil Verčo,máš pravdu,celé soustředění proseděl v Havířově s Koutným a jednou jsme to stopovali 80minut z treningu jen kecaní a pomlouvání.Měj se Horste.P.S. máme to nahrané na mobilu ,slušný nářez ...

ha napsal:
11 Února 2010
IP: 89.29.113.*
Takže zs mi tu tvrdí že je vše v pořádku a vlastně za to může stát a ekonomická krize?Dovol abych se zasmál.Tyto úspěchy musely přinést nějaké peníze nebo ne?kde jsou a co peníze slibované za mej v Praze?Prosím vás je to směšné a za svým názorem si stojím.Pořád se ohaníte reprezentací a reprezentantky si platí vše samy takže hlavními sponzori ČAST jsou rodiče.Manažer pro to asi nemá žádnou práci.

David Novák napsal:
12 Února 2010
IP: 82.100.62.*
pro: ha, vn - to na to nemáte se podepsat pod otázku směřovanou na konkrétní osobu? rodič nejste ani jeden, jak jsem vyčetl z příspěvků.

vn - Vašek Nová napsal:
12 Února 2010
IP: 93.99.147.*
pro : David Novák
Rodič ani jedné z hráček nejsem. Přesto si snad můžu myslet že vše není OK.
Teď prosím tu Vaši odpověď.

vn napsal:
12 Února 2010
IP: 93.99.147.*
vn - Vašek Novák
( v hlavičce je pouze 15 znaků ), proto mi to předtím jméno ořízlo.
Předpokládám, že teď už se David nebude vymlouvat a odpoví mi.

David Novák napsal:
12 Února 2010
IP: 82.100.62.*
anonymně popsané události (některé dokonce z doslechu ) to jsou pro mně například pomluvy. A myslet si že vše není OK samozřejmě můžete. To Vám nikdo nebere...

vn napsal:
12 Února 2010
IP: 93.99.147.*
Bohužel, až na výjimky, je popis proběhlých dějů dost přesný. To jestli napíšu zkratku nebo jméno nebo si nějaké jméno vymyslím je úplně jedno. Horší by bylo kdybych jménem někoho cizího se snažil škodit.
Tady ale nikdo nikoho nepomlouvá. Debata o tom jak co proběhlo snad pomluvou není. I když se každému líbit nemusí (z různých důvodů).

Jarda Hošek napsal:
12 Února 2010
IP: 85.207.155.*
Zdravím všechny příznivce S.T.,jako otec Denisy vím o této kauze dost,aleje mě je smutno z této kauzy.Souhlasím s nějakým postihem to je samozdřejmé,mé dcery sport stojí nemalé peníze a věřte že zato co se stalo dostala takoví díl jak nikdy!A p.Lebeda momentálně dělá chytrého a nejvišího(samozdřejmě že za peníze pro mládež)On nikdy ze svého nedal do svých dětí takové peníze jako mi(naopak ještě si peníze za nic nechává vyplatit)a teď chce někoho trestat?Pane Lebedo,mi jako platící rodiče jsme své Děti řádně potrestali a věřte že jsou navždy ponaučeny!!!Myslím si že by bylo namístě odvás raději funkciMANAGERA složit a uvolnit člověku který pro mládež začne konečně něco dělat a ne jenom hrabat!!!Sportu a pinčesu zdar Jarda Hošek

Mira napsal:
12 Února 2010
IP: 88.103.103.*
... souhlasím s Jardou

David Novák napsal:
12 Února 2010
IP: 93.185.2.*
Nejlépe to vědí jak to bylo kadetky,že pily je jasné ,ale že je trenéři Cecava a Koutný kryli je jasné také.Takže co chceme.A třetí, manager Lebeda dělá mrtvého brouka .Je to k pláči a ne k smíchu

zs napsal:
12 Února 2010
IP: 213.194.193.*
proč se KLUCI Z PRAHY podepisují najednou jménem David Novák???

zs napsal:
12 Února 2010
IP: 213.194.193.*
jo a před tím jste se KLUCI Z PRAHY podepisovali jako Hodonínský fand...

Mira napsal:
13 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Toto je stý(100) příspěvek. Tak početně se tady ještě nediskutovalo. Diskutujme dál, ale nad jinými tématy. Proto by bylo dobré to ukončit a popřát kadetkám a vůbec všem reprezentantům a celému českému stolnímu tenisu hodně úspěchů, peníze a dobré funkcionáře.

Jura napsal:
13 Února 2010
IP: 77.48.59.*
Podle mě je špatné to že by měli dávat kraje dotace za umístnění na KrBTM např. prvním 3 hráčů v kategoriích třeba za 1.místo-600Kč,2.místo-500Kč,3.místo-300Kč podle mě by to bylo dobré,protože i krajské KrBTM jsou na kvalitní ůrovni a hlavně i cesta autem něco stojí+potahy atd. a navíc by ty dotace kraj nestály moc peněz
kdo se mnou souhlasí?

Také rodiče. napsal:
13 Února 2010
IP: 81.19.43.*
Pane rodič ? 11. února 2010, ačkoli patříme mezi Vás a vidíme že jste dobře, ale ne dokonale informován o konkrétní osobě a její pracovní náplni odpovídající za uspořádání takového ?podniku? jako VT /výcvikový tábor neboli soustředění/ v Brně byl. Takže Váš příspěvek jenom upřesním. O tom, co vše s VT souvisí může odsouhlasit a také s konečnou rozhodnout jedině osoba, která současně odpovídá mj. za organizaci a ekonomiku, tj. náklady s VT spojenými. Je vám již jasné, že tou osobou není nikdo jiný, než manažér p. Lebeda. Ten svoji účastí a dokonce přespáním 3 nocí společně s účastníky VT ve stejném zařízení potvrdil, že je obeznámen se všemi skutečnostmi pokud se týče ubytování a nakonec byl osobou, která a máme to zjištěno, v hotovosti vše uhradil a to včetně noclehu z sl. Horákové. Pokud se týče dozoru, je pravdou, že automaticky vykonává tuto činnost
odpovědný trenér - trenérka. V tomto případě byla však se souhlasem právě p. Lebedy omluvena z poslední noci zmiňovaná p. Adámková /důvody byly velice objektivní/ a p. Lebeda umožnil p.Cecavovi, byl výkonným trenérem na VT /mimochodem je trenérem reprezentace žen ČR/ a který tedy odpovídal za výkon ?dozoru? společně s pí Adámkovou v předešlých dnech. Právě z neúčasti Adámkové inklinovaný večer souhlasil zřejmě p.Lebeda, aby mu vypomohla jeho přítelkyně sl. Horáková. Četli jsme o nich obou již v jednom příspěvku, kde však ?hodonínský fand? 8.2. neuvedl zřejmě záměrně jejich jména, ale za to napsal ... a po průseru je nabádá /rozumíme akterérky akce/ aby to bylo jen mezi něma ??? , myšleno mezi aktérkama průseru a Cecavou s Horákovou !!. I naše dcera tuto skutečnost potvrdila! Jako rodiče účastnic navíc víme, že o večerním incidentu neřekl nikomu nic ani ráno a dokonce ani
do odjezdu účastníků a to včetně pí Adámkové !! Neskutečná, ale taková je pravda !! Pokud se týče dotazu na příspěvek: ?rodič? 11.2., ?co má společného sl. Horáková s reprezentací?, Vám může objasnit zase jenom tatáž osoba, manažer p. Lebeda.
Všichni rodiče víme, že událost se stala 12.12.09 (!!) a v pátek tomu budou již 2.měsíce (!!) a nic se nevyřešilo. Navíc už nyní víme, že trest nebude znám dříve než za další 2-4 týdny !! Je jasné, že takový trest již nemá výchovný účinek. Navíc už prakticky byly a nebo ještě do 1 měsíce budou všechny kadetky a 1 juniorka potrestáni neúčastí na mezinárodních akcích. Ve velice krátkém období před MEJ (pokud nebudou už trestem vyloučeni !) budou těžko získávat své ztracené žebříčkové pozice zpět. A bez potřebného umístění bude skupina repre-kadetek těžko obhajovat úspěchy z MEJ v Praze. Pokud dojde k dalšímu časovém navýšení trestu (nyní již 2 měsíce a ještě 1 k jeho ofic. vyhlášení), je veškerá příprava pryč !!

Bekhend napsal:
13 Února 2010
IP: 82.209.47.*
Ještě že ten pinces.cz existuje,pevně věřím,že než bude zveřejněn komentář č.200,bude již vynesen i dlouho očekávaný trest.

adam napsal:
13 Února 2010
IP: 77.48.59.*
jo bylo by to výborné kdyby dostávala i krajská KrBTm mládeže peněžitou dotaci za umístnění...!!!

ivam napsal:
14 Února 2010
IP: 83.208.69.*
To, co se ten večer stalo ví každá z nás nejlépe ... .

samek napsal:
14 Února 2010
IP: 90.178.127.*
lidi,krásně jsem se pobavil.souhlasim s Jardou a držím jemu a dceři palce

samek napsal:
14 Února 2010
IP: 90.178.127.*
lidi,krásně jsem se pobavil.souhlasim s Jardou a držím jemu a dceři palce.

vn napsal:
14 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Mne nejvíc rozesmálo to, že ten kdo se to snažil ututlat pak rozdává exemplární tresty.
To že holky udělaly blbost je jasné, ale trest by měl být odpovídající.

vn napsal:
14 Února 2010
IP: 213.192.3.*
Možná jsou ty tresty za to že to řekly ??

p.samoplátce napsal:
14 Února 2010
IP: 62.204.234.*
Byl jsem 21.příspěvkem (5.2.)do diskuze a psal jsem, že třeba uvést lidi, kteří jsou odpovědní a tehdy jsem myslel jen za dozor, ale dnes vidím, že je v tom lidí daleko více a je už nadmíru jasné, že hlavně trenéři, kteří to tutlali. Jsou již jmenovitě v jednom příspěvku společně p.Lebedou uvedeni. Není bez zajímavosti, že všichni jsou v KVS! A to je chcete ještě trestat po tak dlouhé době od provinění? Holky to už zchytaly od nás rodičů, protože my určitě nechceme dále platit další peníze za starty, aby se nakonec míjely účinkem a Vy, kteří patříte do vedení ČAST jim je na starty nedáte. Kam tedy směřujete s mládežnickým pingpongem? Vezměte, prosím Vás, rozum do hrsti! Děkuji.

Petr napsal:
14 Února 2010
IP: 85.71.143.*
Hlavně že p. Adámková chtěla,aby holky neříkaly,že pila i Karinka...a o dalších repre trenérech bych se snad radši ani nevyjadřoval...

@@ napsal:
15 Února 2010
IP: 147.229.189.*
to Petr: jestlipak Karinku taky postihne trest ... .

p.samoplátce napsal:
15 Února 2010
IP: 62.204.234.*
Po mém příspěvku z 14.2. k dalším : ivam-Ivo Meidová ty dobře víš,že jsi byla iniciátor akce v Brně a zradila jsi své kámošky-to se ti vrátí, samek-Jarda /Hošek/je fér a i já věřím,že se mu to vyplatí, vn-souhlasím s Tebou tři.../tečky/ se nějak odmlčely, p.Lebedovi asi došel Vám dech,ale trest si zaslouží odpovědné osoby stejně jako Lebeda a rozhodně větší než kadetky,které jej mají,a věřím tomu,již za s sebou, Petr-nevěřím těm pomluvám,že p.Adámková přemlouvá dceru Karin,jako bývalá ligová hráčka a nyní repre-trenérka vím,že je na ní přísnější,než my ostatní na své dcery, má oproti nám výhodu,že svojí pílí případnou ztrátu dožene a k příspěvku @@-jak ji znám určitě souhlasí se stejným trestem i pro dceru,věří však,že trest už mají všechny kadetky v tuto chvíli za s sebou!!! Uvidíme 17.2.!

Čtenář napsal:
15 Února 2010
IP: 88.103.143.*
Opravdu mě udivuje ... jak tady každý píše, že to má z támhletoho zdroje a jiný z jiného. Ale vlastně nikdo nevíte nic, ale vyjadřujete se jako byste tam s nimi strávili celou tu noc. Když nic nevím, mlčím. Opravdu to všechno ví jen ty, které tam byly. A co se týče názorů, že je to chyba vedení..nemyslím si to, protože za nimi ti trenéři přeci nemohou stát 24 hodin denně. Ta děvčata musí mít také nějaké osobní volno. A garantuji vám, že když se někdo chce na nějaké akci opít, tak se opije. Co takové různé školy v přírodě a lyžařské kurzy? Také chyba učitelů? Těžko! Není problém koupit a večer potichu vypít. A není to chyba nikoho jiného než těch, kteří to chtějí udělat.

Samoplátce napsal:
15 Února 2010
IP: 85.70.250.*
Rád bych reagoval na příspěvek p.samoplátce. Jak můžete být tak drzí a obviňovat některé lidi z iniciátorství, či dokonce ze zrady, když zřejmě jediné informace, které máte jsou od Vaší dcery. Nechápu jak múžete někoho jmenovat a přitom nemáte ani kouska cti se podepsat.
p. samoplátče ... .

Petr napsal:
15 Února 2010
IP: 85.71.143.*
je jasné že když někoho ženete na 3 tréninky a ještě jako bonus fyzička(venku v dešti byla také) tak je jasné že ta osoba si proti nim bude chtít postavit hlavu...ale tím samozřejmě nehodlám říct,že je dobře že 14ti leté holky píjí alkohol

Petr napsal:
15 Února 2010
IP: 85.71.143.*
to pan samoplátce:nepřemlouvala dceru...

pk napsal:
15 Února 2010
IP: 213.194.249.*
Ale vždyť je to prosté:
Kadetky a juniorka co pily,svalují vinu na juniorku, co nepila. Rodiče kadetek a juniorky co pila, svalují vinu na ostatní trenéry.Hlavně aby oni byli bez viny.
To je jediné o co tu jde.A nejlepší na tom je, že spousta lidí se ani nemůže bránit, protože to nečte.A to je na tom to nejlepší, že. Jednoduché a prosté.
A je to tu pořád dokola. Samé bla bla bla.

David Novák napsal:
16 Února 2010
IP: 82.100.62.*
prosím osobu s IP: 93.185.2.*
aby se laskavě nevyjadřovala pod mým jménem, popřípadě se nějak odlišil!Díky!

znalec napsal:
16 Února 2010
IP: 85.13.76.*
Myslím,že už by jste tu diskuzi meli ukončit,nikdo neví jak to opravdu bylo a píše tady nesmysly.

samek napsal:
16 Února 2010
IP: 90.178.127.*
Podepsat se pod to co jsem napsal dává smysl a formu.Jinak je to bla bla. Když se bojím držím hu ...

honič napsal:
16 Února 2010
IP: 85.160.177.*
Lebeda na hrad!!!

Dotaz napsal:
16 Února 2010
IP: 88.101.132.*
Zajímalo by mne, kolik z těch rodičů (potrestaných dětí), kteří si tady stěžují na trest, v soukromém životě také slušně pije a tak jde svým dětem příkladem (například jsem slyšel vyprávět o turnaji ve Francii, ale stačí se podívat na některé rodiče při turnajích u nás). To máme věřit, že tito rodiče děti potrestali ? Příště raději sami omezte pití.

Mira napsal:
16 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Tak předchozí "otaz" je zatím nejstupidnější příspěvek z těch 123 které se tady sešly. Gratuluji.

pozoroval napsal:
16 Února 2010
IP: 90.180.254.*
taky bych se rád k této komedii vyjádřil.. nejdřív si myslím , že by této frašce už slušel nějaký konec . skoro dva měsíce po a nic se neděje ... někteří lidé? si prostě hrají na důležité ,protože nemají jak jinak na sebe upozornit ... nemyslíte , že ty holky trpí už jen touto diskuzí neustále propíranou všude? ano udělaly chybu a mají být potrestané , ale ... kdo z nás si ve společnosti starších nedal páva , nešel za školu , nedal si panáka ... jen , aby , kor v dnešním světě ( internetu , diskuzí , facebooku ) nebyl za padavku ...nikde sem neslyšel nějaké vyjadření Cecavy ..proč? ... je z toho tak trapná komedie , že toto je možné vážně jen u nás ... konečně se svaz může cítit důležitě ... malé holky se chtěly zalíbit starším to se stává ...zaplatit soustřeďko podmínku a příště konečná ...kdby je aspoň chytli a řešili vše na místě , ale teď ? vše ovlivňjí pomluvy dohady , šmírování na netu fakt hnus ..nechci ty holky omlouvat a i mě to pěkně nas ... , když sem se to dověděl , ale tohle už je vážně moc ...takže pánové k tomu kompetentní " výtahněte si hlavy z pr...e a už tu komedii nějak ukončete!!!"

PawelG napsal:
16 Února 2010
IP: 77.255.81.*
Děkuji za komentáře k příspěvku,diskuse byla ukončena

vn napsal:
18 Února 2010
IP: 93.99.147.*
Chybí mu tu ještě to rozřeěení které mělo padnout 17.2

vn napsal:
18 Února 2010
IP: 93.99.147.*
samozřejmě patří "mi" a "rozřešení"

Mira napsal:
18 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Už mám první výstup z VV: Na úvod Lebeda umlčel všechny členy VV slovy, že bude mluvit pouze on, protože on je tady šéf a on to rozhodne. "Mám na to školy, mám s tím zkušenosti a dobře to dopadne", řekl doslova. Dále pokračoval, že nechce udělat neuvážené rozhodnutí a proto se musí ještě minimálně jednou až dvakrát dobře vyspat. Nicméně v závěru svého vystoupení alespoň naznačil výši trestů : Dvě kadetky si už pingpong nikdy nezahrají, Lebeda jim povolí pouze kuželky a minigolf. Zbývající hráčky musí přestoupit do Sokola Hradec Králové a pod jeho vedením pokračovat v přípravě na ME. ... .Tak doufám, že jsem Vás trochu pobavil ,,, ale pozor něco z výše uvedeného už kdysi zaznělo.

Petr napsal:
18 Února 2010
IP: 85.71.143.*
hej kdyby šly na minigolf,bylo by to nejlepší

Jarda Hošek napsal:
19 Února 2010
IP: 85.207.155.*
Zdravím všechny normální příznivce S.T.Nevím jak vám všem,ale mě to připadá jako by se ty vyžírkové báli říci verdik!Dnes je pátek a pořád nikdo nic neví!

vn napsal:
19 Února 2010
IP: 93.99.147.*
Dneska se objevila pouze nominace na MM Juniorů v Hluku :
"A" Mikulcová, Blašková, Šlehobrová
"B" Rozínková, Tomanová, Vránová
"C" Meidlová, Štiková, Štefcová, Pintová
Jinak p.Lebeda mlčí

vn napsal:
19 Února 2010
IP: 93.99.147.*
A samozřejmě nabídka samoplátcům - reprezentovat v Itálii a Rakousku.
"Zaplaťte si, je to čest reprezentovat."

Jarda Hošek napsal:
19 Února 2010
IP: 85.207.155.*
Pomalu mě ze všeho začíná být na nic.Bylo by asi dobré začít něco dělat,jinak si znás ze všech budou dál dělat jenom srandu a mrtvé brouky!Nejsou ani schopni napsat třeba někdo znich svůj názor.Asi se bojí o ty své koryta!

ha napsal:
20 Února 2010
IP: 89.182.22.*
Rodič platí- ... rozdává tresty je to logické?Co je to vlastně ta reprezentace??To že si zaplatím 10000 a moje dítě si jede zapinkat v dresu??Co to je??Kam to vede??A jestě když se stane dětinský průser tak mají distanc !!!je to ubohé a trapné někdo vám vykládá o vlajce a hymne ale tuhle reprezentaci stejně sponzorují rodiče!!!To má být pro dítě pocta za úsilí a ne akce kde rodiče vysolí 10000 i tehdy,když je ten hráč mezi 4 na žebřícku!!!K čemu to je??Tohle vedení je na ... ,ale dlouho tu ještě bude!!!!Tohle dávno není reprezentace,ale snaha rodiců,a pokud děti udělali chybu a opili se je to taky chyba vedení!!!!Když si to dovolím tak asi nemám strach!!!A to je špatné ...asi nebyla žádná kontrola ani dozor tak proc ne??A dozor stejně řekne že to ze z gumových medvídků!!!!Takže p.Lebedo chcete trestat??Začněte u sebe a dozoru co tam byl ne??proč ti nemají strhnutou výplatu?6e vám to není trapné!!

Mira napsal:
20 Února 2010
IP: 88.103.103.*
Souhlasím s Tebou Jardo. Proč se té amatérské bandy na svazu nezbavit. Ale jsou tam i normální lidé. Rozumný názor na VV měli pánové Jirásek, Kleprlík a Brothánek, kteří navrhovali dle platného disciplinárního řádu důtku nebo napomenutí. Stejně ale nazabránili Lebedovi a Endalovi v pokračování nelogických změn nominací bez schváleného trestu. Něco by se mělo podniknout.

Jirka napsal:
20 Února 2010
IP: 84.187.113.*
Pokud jsem dobre informovany,tak p.Lebeda koupil letenky do Svedska na Pro Tour junioru na pristi tyden za 3600,-.
Karel Karasek tu samou letenku Bajgerovi za 1800,- a to leti stejnou spolecnosti a ve stejny cas.Urcite vam to Karel potvrdi pokud se ho zeptate.
Takze okradejte rodice dal p.Lebedo a nas svaz taky...

Emil Jirák napsal:
20 Února 2010
IP: 77.236.210.*
Nechápu,jak někdo mohl dát přednost Lebedovi před ing.Novotnou. Je to akorát žvanil a vlezprdelka. Také mne zajímá,jak budou potrestáni vedoucí,včetně manažera,který tam byl přítomen. Nechápu,proč se platí pobyt i za milenky. Fakt je,že kdyby si VV přestal vyplácet měsíční platy, určitě by zbylo víc na mládež.

ha napsal:
20 Února 2010
IP: 89.182.22.*
A teď jsme se dostali konečně do bodu kde bych chtěl znát názor vedení!!!!!!Prosím o vyjádřeni!!!!!!To jsou pořád děti se opily a co ti dospělí co zařizují příšerné podmínky pro všechno co se teď ve českém st.tenise děje ??? ??? ?

jenda napsal:
21 Února 2010
IP: 85.161.73.*
Naprostý souhlas s ha. Celá pinčesová veřejnost dychtivě očekává vyjádření "kompetentních" lidí. Příspěvky na asociačním webu typu nabídek výletů do zahr. + repre tričko k tomu pouze zvýrazňují a podtrhují celkově tragikomickou a nedůstojnou situaci ohledně mládežnických reprezentací. Na co pak padly zvýšené registrační poplatky asociaci? No, na reprezentaci těžko!

petr napsal:
21 Února 2010
IP: 78.102.171.*
dokud budou ve vedení naprosto neschopní lidé a ignoranti ( Endal, Lebeda a spol. ) a budou zaměstnávat naprosto neschopné trenéry, kteří nikdy nic nedokázali ( Koutný ), nikdy to nebude lepší. A propo není mládež odrazem vedení??

XY napsal:
22 Února 2010
IP: 90.179.102.*
Tak nevím, kdo vlastně co porušil. Asi ty, co pili a jejich rodiče jsou oběti.
Dělali by jste pořáde všude. Ano, klidně a mohli jste již dříve. Ale začněte u svých dětí a pokračujte u na svazu.
Ale o tom psát nechci.
K jednomu vyřízení účtu již došlo (a i na těchto stránkách jsem našel pobízení).
Na turnaji v Liberci se všichni sesypali na Ivu Meindlovou (myslím, že i za podpory paní Adámkové) a hezky na začátek turnaje. Nemám s I.M. nic společného, ale nelíbí se mi tento postup, kdy vinen je ten, co to prozradil.Kde máte jistotu, že ona vše prozradila a hlavně, proč by to dělala. Nevyprávěly o tom ty opilé děti ? A tresty snad dával někdo jíný. Jsem rád, že Iva přestože úvod turnaje spíše probrečela po útocích ze všech stran, turnaj vyhrála.
Ukázala, že pití alkoholu není cesta k úspěchu. Paní Adámkové včetně její nevinné "modelky" je mi jen líto.

vn napsal:
22 Února 2010
IP: 93.99.147.*
Spojuje se tady dohromady několik problémů a vše se hází na p.Lebedu případně pí.Adámkovou.
1. To že se holky opily je samozřejmě "průser". Ale nemyslím si že až tak velký jak se z něho dělá. Stalo se to už před 2,5 měsíci a dávno měl být udělen jasný trest. Proč není ? to nevím.
2. Další problém je zajištění repre akcí.
Nikdo netvrdí že se vše dá uhlídat. Když ale žádný dohled nefunguje spíše vznikne nějaký průser. Pak je ho třeba nějak zahladit a když to nefunguje je potřeba potrestat ty kdo řekli pravdu. Když budou potrestáni bude to vypadat že ti zodpovědní za nic nemůžou.
3. Další problém je fungování reprezentace jako kroužku rodičů kteří platí repre-turistiku svých dětí a také doprovodu ze svého. To je smutné zvláště když ČAST chce od svých členů víc peněz která mizí neznámo kde.
4. Vedení ČAST bohužel není ochotné řešit problémy které vyvstanou a nechává to vyhnít. Je to asi dáno vzájemnou provázaností a společnými zájmy. Bohužel tím zájmem není ani kvalitní mládež ani fungování svazu.

p.samoplátce napsal:
26 Února 2010
IP: 62.204.234.*
P.Endal nám 24.2.(!)ukázal na str.ČAST zápis ze schůze KVS 25.1.Z něj víme,že Lebeda vše řádně projednal s rodiči a trenéry SCM na mimořád.schůzce 18.1.v HK.Taky víme,že oba přítomní trenéři nezvládli situaci při řešení situace přímo na VT v Brně. Protože máme na netu také zápis z 25.2.,jednání VV 17.2.,který uvádí,že p.Cecava /tedy 1 z těch dvou trenérů/ obdržel od diciplinární komise-DK, napomenutí /nejmenší možný trest/ a to za to,že vše ututlal a nikomu nic neřekl a nepřijel /asi věděl proč/ ani schůzi KVS,kde se věc řešila. Nakonec, vlk se nažral a koza zůstala celá/. Na druhého trenéra s trestem DK zapoměla asi proto, že vše věděl Lebeda, tedy asi jako ten druhý trenér,který osudný večer zastupoval za Adámkovou. Nebo že by tím 2.trenérem přítomným podle zápisu byla Adámková v nepřítomnosti? Tak pane Endal,kdo je tedy ten druhý? Ale jinak dobrý,ten druhý trenér stejně žádný trest od discipl.komise nedostal. Asi se to musí také ututlat. Tak vlastně o nic nejde. V zápise z VV však DK zapoměla DK na to hlavní, potvrdit trest pro provinilé navrhovaný KVS. Možná, že potřebují ještě od Lebedy něco zjistit a pak jej udělí. Třeba se do konce této sezóny podaří stihnout.Hlavně že manažér vše řádně vyšetřil a to je to nejpodstatnější.Jenom nevím,jestli provinilé hráčky nebudou již hrát závodně Šipky.

pozorovatel napsal:
28 Února 2010
IP: 90.180.254.*
smutné je , že holky skoro pranýřovali , vystresovali , ale tohle neřešili a snad pro jistotu ututlali (((

lemurJohn napsal:
27 Dubna 2012
IP: 89.24.90.*
Holky jsou frajerky

Zanechat komentář